PROGRAMOWANIE TEORIA I PRAKTYKA Z WYKORZYSTANIEM C++ WYD. 3
Autor:
Stroustrup Bjarne
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-283-6312-0
EAN:
9788328363120
oprawa:
twarda
format:
245x175mm
język:
polski
liczba stron:
1088
rok wydania:
2020
(0) Sprawdź recenzje
36% rabatu
94,84 zł
Cena detaliczna:
149,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 94,54 zł
Opis produktu
Zaczerpnij wiedzę o C++ od samego twórcy języka!
Jak zacząć pracę w zintegrowanym środowisku programistycznym?
Jak profesjonalnie tworzyć programy użytkowe?
Jak korzystać z biblioteki graficznego interfejsu użytkownika?
Jeśli zależy Ci na tym, aby zdobyć rzetelną wiedzę i perfekcyjne umiejętności programowania z użyciem języka C++, powinieneś uczyć się od wybitnego eksperta i twórcy tego języka - Bjarne Stroustrupa, który jako pierwszy zaprojektował i zaimplementował C++. Podręcznik, który trzymasz w ręku, daje Ci szansę odkrycia wszelkich tajników tego języka, obszernie opisanego w międzynarodowym standardzie i obsługującego najważniejsze techniki programistyczne. C++ umożliwia pisanie wydajnego i eleganckiego kodu, a większość technik w nim stosowanych można przenieść do innych języków programowania.
Książka Programowanie w C++. Teoria i praktyka zawiera szczegółowy opis pojęć i technik programistycznych, a także samego języka C++, oraz przykłady kodu. Znajdziesz tu również omówienia zagadnień zaawansowanych, takich jak przetwarzanie tekstu i testowanie. Z tego podręcznika dowiesz się, na czym polega wywoływanie funkcji przeciążonych i dopasowywanie wyrażeń regularnych. Zobaczysz też, jaki powinien być standard kodowania. Poznasz sposoby projektowania klas graficznych i systemów wbudowanych, tajniki implementacji, wykorzystywania funkcji oraz indywidualizacji operacji wejścia i wyjścia. Korzystając z tego przewodnika, nauczysz się od samego mistrza pisać doskonałe, wydajne i łatwe w utrzymaniu programy.
Techniki programistyczne
Infrastruktura algorytmiczna
Biblioteka standardowa C++
Instrukcje sterujące i obsługa błędów
Implementacja i wykorzystanie funkcji
Kontrola typów
Interfejsy klas
Indywidualizacja operacji wejścia i wyjścia
Projektowanie klas graficznych
Wektory i pamięć wolna
Kontenery i iteratory
Programowanie systemów wbudowanych
Makra
Wykorzystaj wiedzę Bjarne Stroustrupa i pisz profesjonalne programy w C++!
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|