Projektowanie doświadczeń w.2
Autor:
Gałązkiewicz Igor
Wydawca:
Słowa i Myśli
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788363566593
EAN:
9788363566593
oprawa:
oprawa: twarda
format:
14,8x21 cm
liczba stron:
224
rok wydania:
2019
(0) Sprawdź recenzje
40% rabatu
46,50 zł
Cena detaliczna:
77,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,35 zł
Opis produktu
To porywająca podróż po świecie marketingu, designu i architektury. Opowieść o tym, jak doświadczenie stało się jedną z najważniejszych metod komunikacji.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|