|   Przedsiębiorstwo wobec internacjonalizacjiwysyłka: niedostępny 
                            ISBN:
                            
9788379726462                            
                         
                            EAN:
                            
9788379726462                            
                         
                            oprawa:
                            
oprawa: broszurowa                            
                         
                            podtytuł:
                            
Modele, strategie, finansowanie                            
                         
                            format:
                            
17.0x24.0cm                            
                         
                            język:
                            
polski                            
                         
                            liczba stron:
                            
154                            
                         
                            rok wydania:
                            
2023                            
                         (0) Sprawdź recenzje 28% rabatu32,27 zł Cena detaliczna:  45,00 zł 
                    dodaj do schowka
                 
                    koszty dostawy
                 Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,27 zł Opis produktuZasady bezpieczeństwaCelem monografii jest przedstawienie ogólnego zarysu problematyki funkcjonowania przedsiębiorstw w procesie internacjonalizacji działalności, ze wskazaniem na grupy zagadnień istotnych z punktu widzenia rozwoju przedsiębiorstw na zagranicznych rynkach. Podjęto zatem próbę pewnego uporządkowania problematyki procesu umiędzynarodowienia działalności przedsiębiorstw, z jednoczesnym wskazaniem na zagadnienia współcześnie istotne, jak: otoczenie internacjonalizowanych przedsiębiorstw, miejsce form internacjonalizacji wstrategiach działalności zagranicznej, przedsiębiorczość międzynarodowa, uwarunkowania międzynarodowej konkurencyjności, wpływ dystansu psychicznego między krajem rodzimym (wyjściowym) a krajem zagranicznej intensyfikacji działalności na możliwości internacjonalizacyjne, problematyka finansów międzynarodowych ze wskazaniem na instrumenty i narzędzia finansowania międzynarodowej działalności przedsiębiorstw czy ryzyko finansowe i instrumenty jego minimalizacji. W monografii uwzględniono jednocześnie specyfikę mniejszych przedsiębiorstw, wskazując na elementy istotne z punktu widzenia ich funkcjonowania i rozwoju na arenie międzynarodowej. 
 Publikacja kierowana jest zarówno do teoretyków, jak i do praktyków życia gospodarczego, zwłaszcza przedsiębiorstw internacjonalizujących działalność, a także studentów kierunków ekonomicznych. 
 Z wprowadzenia x   
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |