PWE

Opakowanie Internet w marketingu
Internet w marketingu
Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
Internet stał się symbolem nowej gospodarki, tj. gospodarki opartej na wiedzy, i stanowi podstawę tworzenia współczesnej przestrzeni informacyjnej. Internet może być wykorzystany jako instrument strategii promocji, produktu, ceny i dystrybu
27% rabatu
40,20
55,00 zł
niedostępny
Okładka książki Finanse
Finanse
Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
Autorzy zaprezentowali zagadnienia dotyczące inwestycji, finansów korporacji i instytucji finansowych. Swoją analizę oparli na trzech analitycznych "filarach" finansów: optymalizacji w czasie, wycenie aktywów oraz zarządzaniu ryzykiem.
25% rabatu
41,39
54,90 zł
niedostępny
Okładka książki Planowanie finansowe w przedsiębiorstwie
Planowanie finansowe w przedsiębiorstwie
Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
Jednym z najważniejszych obszarów zarządzania firmą są finanse, a zwłaszcza metody ich planowania, umożliwiające określenie skutków finansowych przyjętych strategii i podejmowanych decyzji. W pracy wiele uwagi poświęcono zastosowaniu modelo
35% rabatu
31,32
48,00 zł
niedostępny
Okładka książki Marketing na rynku środków produkcji
Książka przedstawia różnice występujące między marketingiem dóbr konsumpcyjnych a marketingiem środków produkcji oraz wyjaśnia konieczność innego podejścia marketingowego w odniesieniu do dóbr produkcyjnych i stosowania odmiennego zestawu i
25% rabatu
22,63
30,00 zł
niedostępny
Okładka książki System emerytalny
System emerytalny
Autor: Góra Marek
Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
W książce zaproponowano spojrzenie różne od dotychczasowego spojrzenia na zagadnienia emerytalne. Zmiana warunków, w których działał tradycyjny system emerytalny, powoduje konieczność zastąpienia go całkowicie nowym systemem, który po zmian
35% rabatu
26,03
39,90 zł
niedostępny
Okładka książki Integracja ekonomiczna
Integracja ekonomiczna
Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
Autorzy przedstawili cele, formy i modele integracji ekonomicznej, zaczynając od strefy wolnego handlu, przez unię celną, wspólny rynek, unię monetarną, unię ekonomiczną i polityczną, a skończywszy na pełnej integracji ekonomicznej. Ponadto
25% rabatu
22,63
30,00 zł
niedostępny
Opakowanie Zarządcze aspekty rachunkowości
Zarządcze aspekty rachunkowości
Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
To podręcznik kompleksowo ujmujący powiązania rachunkowości finansowej i zarządczej. Połączono w nim zagadnienia teoretyczne z praktycznymi, uwzględniono aktualne regulacje polskiego prawa bilansowego, regulacje międzynarodowe oraz nowoczes
26% rabatu
50,25
68,00 zł
niedostępny
Okładka książki Podstawy zarządzania
Podstawy zarządzania
Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
Układ książki oparto na czterech tradycyjnych funkcjach zarządzania - planowaniu, organizowaniu, przewodzeniu i kontroli. Ponadto został on uzupełniony tematami, z którymi kierownicy mają współcześnie do czynienia, oraz trzema modułami zawi
27% rabatu
69,81
95,00 zł
niedostępny
Okładka książki Zarządzanie przedsiębiorstem handlowym
W książce zostały przedstawione podstawowe procesy składające się na funkcjonowanie przedsiębiorstwa handlowego i skuteczne nim zarządzanie.Książka przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych, ale powinna zainteresować również kadrę pr
35% rabatu
18,92
29,00 zł
niedostępny
Okładka książki Orientacja na klienta w przedsiębiorstwie
Książka ta wyjaśnia:- podstawową zasadę marketingu, jaką jest orientacja na klienta- opisuje cechy nowego konsumenta, jego potrzeby i oczekiwania- radzi, jak wykorzystać wiedzę o zachowaniach konsumentów do kształtowania strategii marketing
35% rabatu
19,58
30,00 zł
niedostępny
Okładka książki Sztuka zarządzania sobą
Sztuka zarządzania sobą
Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
W poradniku zawarte są wskazówki, jak zarządzać sobą samym, traktując siebie jako firmę "Ja". Autorzy uczą rozumienia własnych pragnień i interesów, ustalania celów i osiągania ich w konkretnych okolicznościach życia i w harmonii z innymi l
35% rabatu
18,92
29,00 zł
niedostępny
Okładka książki Silna marka
Silna marka
Autor: Kall Jacek
Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
W książce przedstawiono wszystkie te zagadnienia związane z zarządzaniem marką, które odgrywają decydującą rolę w osiągnięciu silnej pozycji rynkowej. Mowa zatem o lojalności konsumenta, wprowadzaniu na rynek nowej marki, wycenie jej wartoś
25% rabatu
27,83
36,90 zł
niedostępny
Okładka książki Analiza inwestycji i zarządzanie portfelem
Jest to jeden z najlepszych podręczników dotyczący inwestowania na rynkach finansowych i zarządzania portfelem inwestycyjnym, wykorzystywany przez wiele renomowanych uczelni zachodnioeuropejskich i amerykańskich. Autorzy wszechstronnie omów
34% rabatu
62,93
94,90 zł
niedostępny
Okładka książki Dystrybucja produktów
Dystrybucja produktów
Autor: Czubała Anna
Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
W książce opisano :- istotę i funkcje dystrybucji oraz jej związki z pozostałymi instrumentami marketingu- rolę bezpośrednich i pośrednich kanałów dystrybucji oraz korzyści wynikające z ich stosowania- rodzaje i funkcje pośredników handlowy
35% rabatu
18,28
28,00 zł
niedostępny
Okładka książki Zachowania nabywców
Zachowania nabywców
Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
Książka ta :*wskazuje co należy uczynić, aby poznać i zrozumieć postępowanie nabywców*przekazuje w przystępny sposób elementarną wiedzę o konsumentach*prezentuje przykłady wykorzystania wiedzy o nabywcach indywidualnych i instytucjonalnych
35% rabatu
13,05
20,00 zł
niedostępny
Okładka książki Zarządzanie bankiem komercyjnym
Zarządzanie bankiem komercyjnym
Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
Celem niniejszej książki jest przedstawienie ważniejszych problemów zarządzania bankiem komercyjnym traktowanym jako specyficzne przedsiębiorstwo, a więc zagadnień związanych z zarządzaniem jakością, kontrolą wewnętrzną, wykorzystaniem syst
35% rabatu
18,92
29,00 zł
niedostępny
Okładka książki Makroekonomia
Makroekonomia
Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
Makroekonomia jest najczęściej używanym podręcznikiem na pierwszych latach studiów ekonomicznych w większości polskich uczelni. W nowym, zaktualizowanym wydaniu: przedstawiono w przystępny sposób podstawową wiedzę z dziedziny makroekonomii
32% rabatu
44,07
64,90 zł
niedostępny
Okładka książki Przedsiębiorstwo turystyczne
Książka jest podzielona na dwie części. W części I (ujęcie statyczne) Autorzy przedstawiają ekonomikę przedsiębiorstwa turystycznego, tj. związki turystyki z ekonomią, rynek turystyczny, przedsiębiorstwo turystyczne, produkt turystyczny, kr
26% rabatu
30,97
41,90 zł
niedostępny
Okładka książki Zarządzanie finansami
Zarządzanie finansami
Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
Jest to kolejne zmienione wydanie podręcznika obejmującego podstawową wiedzę o finansach przedsiębiorstw z punktu widzenia finansowych skutków podejmowanych decyzji. Poszczególne problemy zostały zaprezentowane na przykładach w kontekście k
31% rabatu
45,11
64,90 zł
niedostępny
Okładka książki Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze
Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze
Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
Jest to najnowszy podręcznik z zakresu międzynarodowych stosunków gospodarczych, którego lektura pozwoli Czytelnikom dostrzec i zrozumieć zasadnicze problemy internacjonalizacji i globalizacji gospodarek narodowych. Cztery podstawowe części
8% rabatu
57,57
62,90 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
32
33
34
35
36
36
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj