PWE
Internet stał się symbolem nowej gospodarki, tj. gospodarki opartej na wiedzy, i stanowi podstawę tworzenia współczesnej przestrzeni informacyjnej. Internet może być wykorzystany jako instrument strategii promocji, produktu, ceny i dystrybu
27% rabatu
40,20 zł
55,00 zł
niedostępny
Autorzy zaprezentowali zagadnienia dotyczące inwestycji, finansów korporacji i instytucji finansowych. Swoją analizę oparli na trzech analitycznych "filarach" finansów: optymalizacji w czasie, wycenie aktywów oraz zarządzaniu ryzykiem.
25% rabatu
41,39 zł
54,90 zł
niedostępny
Jednym z najważniejszych obszarów zarządzania firmą są finanse, a zwłaszcza metody ich planowania, umożliwiające określenie skutków finansowych przyjętych strategii i podejmowanych decyzji. W pracy wiele uwagi poświęcono zastosowaniu modelo
35% rabatu
31,32 zł
48,00 zł
niedostępny
Książka przedstawia różnice występujące między marketingiem dóbr konsumpcyjnych a marketingiem środków produkcji oraz wyjaśnia konieczność innego podejścia marketingowego w odniesieniu do dóbr produkcyjnych i stosowania odmiennego zestawu i
25% rabatu
22,63 zł
30,00 zł
niedostępny
W książce zaproponowano spojrzenie różne od dotychczasowego spojrzenia na zagadnienia emerytalne. Zmiana warunków, w których działał tradycyjny system emerytalny, powoduje konieczność zastąpienia go całkowicie nowym systemem, który po zmian
35% rabatu
26,03 zł
39,90 zł
niedostępny
Autorzy przedstawili cele, formy i modele integracji ekonomicznej, zaczynając od strefy wolnego handlu, przez unię celną, wspólny rynek, unię monetarną, unię ekonomiczną i polityczną, a skończywszy na pełnej integracji ekonomicznej. Ponadto
25% rabatu
22,63 zł
30,00 zł
niedostępny
To podręcznik kompleksowo ujmujący powiązania rachunkowości finansowej i zarządczej. Połączono w nim zagadnienia teoretyczne z praktycznymi, uwzględniono aktualne regulacje polskiego prawa bilansowego, regulacje międzynarodowe oraz nowoczes
26% rabatu
50,25 zł
68,00 zł
niedostępny
Układ książki oparto na czterech tradycyjnych funkcjach zarządzania - planowaniu, organizowaniu, przewodzeniu i kontroli. Ponadto został on uzupełniony tematami, z którymi kierownicy mają współcześnie do czynienia, oraz trzema modułami zawi
27% rabatu
69,81 zł
95,00 zł
niedostępny
W książce zostały przedstawione podstawowe procesy składające się na funkcjonowanie przedsiębiorstwa handlowego i skuteczne nim zarządzanie.Książka przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych, ale powinna zainteresować również kadrę pr
35% rabatu
18,92 zł
29,00 zł
niedostępny
Orientacja na klienta w przedsiębiorstwie
Autor:
Mazurek-Łopacińska Krystyna
Wydawca:
PWE
wysyłka: niedostępny
Książka ta wyjaśnia:- podstawową zasadę marketingu, jaką jest orientacja na klienta- opisuje cechy nowego konsumenta, jego potrzeby i oczekiwania- radzi, jak wykorzystać wiedzę o zachowaniach konsumentów do kształtowania strategii marketing
35% rabatu
19,58 zł
30,00 zł
niedostępny
W poradniku zawarte są wskazówki, jak zarządzać sobą samym, traktując siebie jako firmę "Ja". Autorzy uczą rozumienia własnych pragnień i interesów, ustalania celów i osiągania ich w konkretnych okolicznościach życia i w harmonii z innymi l
35% rabatu
18,92 zł
29,00 zł
niedostępny
W książce przedstawiono wszystkie te zagadnienia związane z zarządzaniem marką, które odgrywają decydującą rolę w osiągnięciu silnej pozycji rynkowej. Mowa zatem o lojalności konsumenta, wprowadzaniu na rynek nowej marki, wycenie jej wartoś
25% rabatu
27,83 zł
36,90 zł
niedostępny
Analiza inwestycji i zarządzanie portfelem
Autor:
Reilly Frank K.
Brown Keith C.
Wydawca:
PWE
wysyłka: niedostępny
Jest to jeden z najlepszych podręczników dotyczący inwestowania na rynkach finansowych i zarządzania portfelem inwestycyjnym, wykorzystywany przez wiele renomowanych uczelni zachodnioeuropejskich i amerykańskich. Autorzy wszechstronnie omów
34% rabatu
62,93 zł
94,90 zł
niedostępny
W książce opisano :- istotę i funkcje dystrybucji oraz jej związki z pozostałymi instrumentami marketingu- rolę bezpośrednich i pośrednich kanałów dystrybucji oraz korzyści wynikające z ich stosowania- rodzaje i funkcje pośredników handlowy
35% rabatu
18,28 zł
28,00 zł
niedostępny
Książka ta :*wskazuje co należy uczynić, aby poznać i zrozumieć postępowanie nabywców*przekazuje w przystępny sposób elementarną wiedzę o konsumentach*prezentuje przykłady wykorzystania wiedzy o nabywcach indywidualnych i instytucjonalnych
35% rabatu
13,05 zł
20,00 zł
niedostępny
Celem niniejszej książki jest przedstawienie ważniejszych problemów zarządzania bankiem komercyjnym traktowanym jako specyficzne przedsiębiorstwo, a więc zagadnień związanych z zarządzaniem jakością, kontrolą wewnętrzną, wykorzystaniem syst
35% rabatu
18,92 zł
29,00 zł
niedostępny
Makroekonomia jest najczęściej używanym podręcznikiem na pierwszych latach studiów ekonomicznych w większości polskich uczelni. W nowym, zaktualizowanym wydaniu:
przedstawiono w przystępny sposób podstawową wiedzę z dziedziny makroekonomii
32% rabatu
44,07 zł
64,90 zł
niedostępny
Książka jest podzielona na dwie części. W części I (ujęcie statyczne) Autorzy przedstawiają ekonomikę przedsiębiorstwa turystycznego, tj. związki turystyki z ekonomią, rynek turystyczny, przedsiębiorstwo turystyczne, produkt turystyczny, kr
26% rabatu
30,97 zł
41,90 zł
niedostępny
Jest to kolejne zmienione wydanie podręcznika obejmującego podstawową wiedzę o finansach przedsiębiorstw z punktu widzenia finansowych skutków podejmowanych decyzji. Poszczególne problemy zostały zaprezentowane na przykładach w kontekście k
31% rabatu
45,11 zł
64,90 zł
niedostępny
Jest to najnowszy podręcznik z zakresu międzynarodowych stosunków gospodarczych, którego lektura pozwoli Czytelnikom dostrzec i zrozumieć zasadnicze problemy internacjonalizacji i globalizacji gospodarek narodowych. Cztery podstawowe części
8% rabatu
57,57 zł
62,90 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|