Rozwój nowego produktu
Autor:
Rutkowski Ireneusz P.
Wydawca:
PWE
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788320816921
EAN:
9788320816921
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Metody i uwarunkowania
format:
16.2x23.7cm
język:
polski
liczba stron:
308
rok wydania:
2015
(0) Sprawdź recenzje
26% rabatu
45,01 zł
Cena detaliczna:
60,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,89 zł
Opis produktu
W książce Autor prezentuje nowoczesne metody strukturyzacji i programowania procesu rozwoju nowego produktu, jego projektowania i testowania oraz zarządzania portfelem projektów w procesie rozwoju nowego produktu, a także trendy i prognozy rozwoju nowych produktów, dowodząc, że postępująca globalizacja i rozwój technologii stawiają przed przedsiębiorstwem nowe wymagania, niezbędne do sprostania coraz ostrzejszym warunkom konkurencji.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|