Okładka książki Rozwój nowego produktu

Rozwój nowego produktu

Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788320816921
EAN: 9788320816921
oprawa: Miękka
podtytuł: Metody i uwarunkowania
format: 16.2x23.7cm
język: polski
liczba stron: 308
rok wydania: 2015
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
26% rabatu
45,01 zł
Cena detaliczna: 
60,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,01

Opis produktu

W książce Autor prezentuje nowoczesne metody strukturyzacji i programowania procesu rozwoju nowego produktu, jego projektowania i testowania oraz zarządzania portfelem projektów w procesie rozwoju nowego produktu, a także trendy i prognozy rozwoju nowych produktów, dowodząc, że postępująca globalizacja i rozwój technologii stawiają przed przedsiębiorstwem nowe wymagania, niezbędne do sprostania coraz ostrzejszym warunkom konkurencji.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj