Okładka książki Marketing na rynku nieruchomości

Marketing na rynku nieruchomości

Autor: Stachura Ewa
Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788320816952
EAN: 9788320816952
oprawa: Kartonowa Foliowana
język: polski
liczba stron: 268
rok wydania: 2013
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
34% rabatu
37,01 zł
Cena detaliczna: 
55,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,01

Opis produktu

Marketing na rynku nieruchomości po raz pierwszy kompleksowo ujmuje problemy zastosowań marketingu w nowym obszarze - na rynku nieruchomości. Barierę upowszechnienia się marketingu w praktyce funkcjonowania podmiotów na rynku nieruchomości stanowi trudność przełożenia instrumentarium stosowanego przez firmy na innych rynkach na działania użyteczne na rynku nieruchomości. Trudność ta wynika ze specyfiki tego rynku. Oferowane na rynku nieruchomości produkty są różnorodne i niepowtarzalne, transakcje zawiera się rzadko i mają one zazwyczaj znaczny wymiar finansowy. Rynek nieruchomości stanowi coraz ważniejszą gałąź gospodarki, angażuje szeroką grupę specjalistów, efektywnie adaptuje nowe technologie. Analiza krytyczna zastosowania koncepcji marketingu-mix dla wybranych segmentów rynku nieruchomości została w niniejszej książce przeprowadzona w kontekście omówionej specyfiki oraz na podstawie interdyscyplinarnej wiedzy z dziedziny architektury, budownictwa, planowania przestrzennego i estetyki, bez których problematyka gospodarowania nieruchomościami jest trudna do zrozumienia.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj