Plan marketingowy
Autor:
Wood Burk Marian
Wydawca:
PWE
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788320817072
EAN:
9788320817072
oprawa:
Miękka
format:
16.0x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
260
rok wydania:
2014
(0) Sprawdź recenzje
25% rabatu
45,92 zł
Cena detaliczna:
60,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,80 zł
Opis produktu
W książce autorka przedstawia zwięzły opis kolejnych etapów sformalizowanego procesu tworzenia planu marketingowego - od badań i analizy bieżącej sytuacji po opracowanie strategii oraz planowanie oceny i kontroli wdrażania. Dzięki licznym przykładom zilustrowała rzeczywiste zastosowanie planowania marketingowego na rynkach dóbr konsumpcyjnych i instytucjonalnych, w firmach wielkich i małych, w działalności tradycyjnej i internetowej, a także w organizacjach non-profit. To praktyczne ujęcie zostało wzbogacone cennymi uwagami i pytaniami dotyczącymi najważniejszych obszarów, jakie należy rozważyć w toku planowania, oraz przykładowym planem marketingowym.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|