Komunikowanie organizacji w kryzysie
Autor:
Tworzydło Dariusz
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
ISBN:
978-83-01-22175-1
EAN:
9788301221751
oprawa:
miękka
podtytuł:
Metody i modele ograniczania ryzyka
format:
235x165mm
język:
polski
liczba stron:
196
rok wydania:
2022
(0) Sprawdź recenzje
22% rabatu
61,59 zł
Cena detaliczna:
79,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,24 zł
Opis produktu
·Praktyczna analiza strategii zarządzania kryzysem ·Autorskie, nowe, nigdzie wcześniej niepublikowane modele komunikowania Kryzysy są zjawiskiem powszechnym i niezwykle groźnym (…). Dynamiczny przepływ informacji, dostępność narzędzi, które umożliwiają wymianę myśli, ale także hejt, mowa nienawiści, fake newsy, stalking czy inne źródła kryzysów ? wszystko to rozbudziło w świadomych menedżerach nie tylko potrzebę obserwacji otoczenia, ale również rozwijania umiejętności właściwego reagowania w sytuacjach problemowych. Celem tej książki jest wskazanie kluczowych czynników determinujących procesy komunikacyjne w obszarze zarządzania sytuacjami kryzysowymi, ze szczególnym uwzględnieniem tych z nich, które w największym stopniu wywierają wpływ na decyzje podejmowane przez menedżerów uczestniczących w pracach sztabów kryzysowych. Ze wstępu Książka ta, poświęcona ważkiemu zagadnieniu komunikowania w kryzysie, budzi mój szacunek i uznanie przede wszystkim ze względu szerokie wykorzystanie przez Autora nie tylko bogatej literatury przedmiotu, ale także wyników wielu aktualnych badań. Stanowi ważne i cenne kompendium wiedzy o metodach zażegnywania kryzysów wizerunkowych. Nie tylko porządkuje naszą dotychczasową wiedzę o zarządzaniu w sytuacji zaistniałego kryzysu, ale także wprowadza do tej problematyki nowe ważne elementy. prof. dr hab. Janusz Włodzimierz Adamowski Jest to jedna z niewielu prac z ostatnich lat w Polsce, które w sposób tak kompleksowy odniosły się do dorobku teoretycznego i praktycznego w zakresie zarządzania komunikowaniem. (…) Wyodrębniono w niej cechy wyróżniające zachowania menedżerów w momencie pojawienia się problemów o podłożu wizerunkowym oraz przedstawiono analizę skutków psychologicznych u specjalistów PR odczuwanych podczas uczestnictwa w sytuacjach kryzysowych i określono poziom stresu towarzyszącego najpoważniejszym kryzysom wizerunkowym. prof. dr hab. Jerzy Olędzki
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|