Python. Instrukcje dla programisty wyd. 2
Autor:
Eric Matthes
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788328363601
EAN:
9788328363601
oprawa:
miękka
format:
230x170mm
język:
polski
liczba stron:
616
rok wydania:
2023
(0) Sprawdź recenzje
40% rabatu
59,86 zł
Cena detaliczna:
99,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,66 zł
Opis produktu
Popularność Pythona stale rośnie: jest wszechstronny i zoptymalizowany pod kątem efektywności pracy, czytelności kodu i jakości oprogramowania, do tego darmowy, łatwo przenośny i można się go szybko nauczyć. Nadaje się do tworzenia gier i aplikacji sieciowych, do wdrażania indywidualnych rozwiązań biznesowych, sprawdza się nawet jako bezcenne narzędzie badaczy różnych dziedzin nauki. Jeśli tylko programista trochę się postara, może w Pythonie łatwo pisać przejrzysty, zwięzły kod, który jest prosty w utrzymaniu i nie sprawia problemów przy rozwijaniu oprogramowania. Python to idealny wybór dla każdego, kto nie chce tracić dużo czasu na naukę i liczy na to, że szybko zacznie pisać poprawny i działający kod.
"Doskonałe przedstawienie materiału wraz z dobrym wyjaśnieniem przykładowych fragmentów kodu. Ta książka rozwija się wraz z czytelnikiem - poruszasz się małymi krokami do przodu, zaczynasz tworzyć coraz bardziej skomplikowany kod, a po drodze wszystko jest dokładnie wyjaśnione."
FlickThrough Reviews
To drugie, zaktualizowane i poprawione wydanie bestsellerowego podręcznika Programowania w Pythonie pozwoli Ci błyskawicznie zacząć tworzyć kod, który działa! Zaczniesz od zrozumienia podstawowych koncepcji programistycznych, następnie nauczysz się zapewniać programom interaktywność i wykształcisz nawyk starannego testowania kodu przed wdrożeniem. Poszczególne zagadnienia będziesz natychmiast utrwalać dzięki licznym ćwiczeniom. Kolejnym etapem nauki będą praktyczne projekty: gra zręcznościowa, wizualizacja danych oraz aplikacja internetowa. Umiejętności, które zdobędziesz w ramach tego błyskawicznego kursu Pythona, pozwolą Ci tworzyć własne, rzeczywiste i wykorzystywane w praktyce aplikacje!
W tej książce znajdziesz dokładne instrukcje, jak:
przygotować środowisko pracy i napisać swój pierwszy program
wykorzystywać biblioteki i narzędzia Pythona, w tym pygame, matplotlib, plotly i Django
generować interaktywne wizualizacje danych
tworzyć proste aplikacje internetowe i wdrażać je na serwerach WWW
testować i debugować kod oraz z powodzeniem rozwiązywać pojawiające się problemy
Zacznij programować w Pythonie! Szybko, już!
O autorze
Eric Matthes - jest nauczycielem, hakerem i autorem książek. Uczy informatyki, fizyki i matematyki w szkole średniej. Od kilku lat prowadzi kursy dla początkujących programistów Pythona. Swój pierwszy program komputerowy — prostą, poprawnie funkcjonującą grę — napisał w wieku pięciu lat i od tej pory nieprzerwanie pasjonuje się tworzeniem kodu. Mieszka na Alasce wraz z żoną i synem.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|