Okładka książki Rachunek kosztów działań i zrównoważona karta..

Rachunek kosztów działań i zrównoważona karta..

Wydawca: CeDeWu
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788381026543
EAN: 9788381026543
oprawa: Miękka
format: 164x237 mm
język: polski
liczba stron: 202
rok wydania: 2023
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
33% rabatu
43,36 zł
Cena detaliczna: 
65,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,22

Opis produktu

Drogi Czytelniku, zapewne zastanawiałeś się, co decyduje o powodzeniu w prowadzeniu firmy. Może myślałeś o sprawnym zarządzie (menedżerach), o skutecznym marketingu, o zaangażowanych pracownikach? W każdym z tych przypadków miałeś rację, ale... pod warunkiem, że firma ta osiąga przychody, które przewyższają jej koszty. Z tego powodu z całą pewnością można określić, że najważniejszy dla każdej firmy jest klient, ponieważ to on generuje przychody, a w konsekwencji zyski dla przedsiębiorstwa. Oznacza to, że kierujący przedsiębiorstwami powinni dbać o relacje z klientami oraz dokonywać pomiaru ich wartości. Jednocześnie warto zdawać sobie sprawę, że klient generuje dla przedsiębiorstwa nie tylko przychody, ale również koszty. Czy może więc zdarzyć się sytuacja, w której relacja z konkretnym klientem nie jest opłacalna dla przedsiębiorstwa? Jak zmierzyć wartość klienta? Czy poprzez zastosowanie odpowiednich metod można wspomóc kreowanie i maksymalizację wartości klienta? Książka "Rachunek kosztów działań i zrównoważona karta wyników w podnoszeniu wartości klienta" dostarcza Czytelnikowi wiedzy na temat klienta, jego wartości i kosztów oraz metod rachunkowości zorientowanych na klienta. Przede wszystkim jednak stanowi pierwszą w Polsce propozycję wykorzystania metody rachunkowości - zrównoważonego rachunku kosztów działań klienta do pomiaru wartości klienta. Zrównoważony rachunek kosztów działań klienta stanowi integrację rachunku kosztów działań i zrównoważonej karty wyników w kontekście orientacji przedsiębiorstwa na klienta oraz skutecznego pomiaru wartości klienta. Rachunek kosztów działań pozwala na prawidłowe wyodrębnienie kosztów klienta, a metoda nabiera strategicznego charakteru dzięki zastosowaniu zrównoważonej karty wyników. Niewątpliwą zaletą książki jest jej interdyscyplinarność łączy ze sobą elementy rachunkowości i marketingu. Adresowana jest przede wszystkim do zarządzających przedsiębiorstwami, do kadry kierowniczej, menedżerów i specjalistów ds. controllingu, doradców biznesowych, analityków finansowych oraz studentów kierunków ekonomicznych.

x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj