Ściśle tajne w II wojnie światowej
Autor:
Breuer William
Wydawca:
Amber
wysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-241-6213-0
EAN:
9788324162130
oprawa:
Miękka
format:
13x20,5 cm
język:
polski
Seria:
WOJNA I MILITARIA
liczba stron:
336
rok wydania:
2017
(0) Sprawdź recenzje
45% rabatu
21,89 zł
Cena detaliczna:
39,80 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,89 zł
Opis produktu
Nieznane, najbardziej utajnione szpiegowskie akcje aliantów i państw Osi
Autor militarnych bestsellerów sprzedanych w Polsce w ponad 100 000 egzemplarzy
NIEZNANA WOJNA WYWIADÓW I KONTRWYWIADÓW 1939–1945: dywersja, sabotaż, dezinformacja, szantaż, fałszerstwa, porwania, zamachy, zabójstwa.
• Nazistowski szpieg na Kapitolu
• Dziesięć wtyczek w najwyższym dowództwie Hitlera
• Biskup w przebraniu
• Plan zbombardowania Stanów Zjednoczonych
• Hitlerowscy piloci samobójcy
• Rozbrojenie miny magnetycznej
• Rozszyfrowanie hitlerowskiej Enigmy
• Tajna wojna pogodowa
• Złamanie japońskiego kodu purpurowego
• Udane utajnienie operacji „Overlord”
• Tajny konwój z brytyjskim złotem, który uniknął ataków U-Bootów
WILLIAM BREUER (1922–2010) to jeden z najpopularniejszych amerykańskich historyków wojskowości, autor nieustannie wznawianych na świecie bestsellerów. W swoich książkach (m.in.: Szalone misje II wojny światowej, Największe oszustwa w II wojnie światowej, Tajne epizody II wojny światowej, Niewyjaśnione tajemnice II wojny światowej) napisanych żywo i z rozmachem docierał zawsze do niepublikowanych informacji i przedstawia je w tempie najlepszej powieści sensacyjno-przygodowej.
W Ściśle tajne w II wojnie światowej Breuer odkrywa nieznane epizody wojny toczonej przez żołnierzy bez mundurów. Pokazuje fascynujące postacie: największych szpiegów, podwójnych agentów, śpiochów, wtyczki. I misje tak utajnione, że nie tylko nie zostały wykryte
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|