Ślady palców bogów w.6
Autor:
Jancock Graham
Wydawca:
Amber
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788324177127
EAN:
9788324177127
oprawa:
Miękka
format:
235x165 mm
liczba stron:
560
rok wydania:
2022
(0) Sprawdź recenzje
45% rabatu
38,44 zł
Cena detaliczna:
69,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,44 zł
Opis produktu""Jedno z przełomowych wydarzeń intelektualnych naszych czasów"". ""THE TIMES"" Sensacyjne dowody istnienia zaginionej wysokorozwiniętej prehistorycznej cywilizacji, która dała początek wszystkim starożytnym kulturom. Światowy bestseller kontrowersyjnego badacza prehistorii ludzkości sprzedany w 10 milionach egzemplarzy Czy historia ludzkości może być o tysiące lat starsza, niż uważaliśmy dotychczas? GRAHAM HANCOCK to jeden z najwybitniejszych i najbardziej kontrowersyjnych badaczy prehistorii ludzkości, autor bestsellerów przetłumaczonych na 27 języków. W ""Śladach palców bogów"" wysunął rewolucyjną hipotezę o prawdziwych początkach naszej cywilizacji, która zaszokowała świat nauki. Używając narzędzi astroarcheologii, geologii i analizy komputerowej starożytnych mitów, składa fakty jak puzzle w całość i odsłania nieznany obraz historii ludzkości. W starożytnych monumentach takich jak egipski Sfinks, ruiny andyjskiego Tiahuanaco, budzące grozę meksykańskie świątynie Słońca i Księżyca Hancock odkrywa ślady niezidentyfikowanej do tej pory cywilizacji sprzed kilkunastu tysięcy lat - pramatki wszystkich kultur - i zdumiewające dowody jej wysokiego rozwoju, zaawansowania technologicznego i imponującej wiedzy naukowej. Graham Hancock mówi nam coś jeszcze: Kiedy poznamy prawdę o prehistorii i pojmiemy prawdziwe znaczenie starożytnych mitów i budowli, stanie się jasne, że przekazano nam ostrzeżenie - przed straszliwym kataklizmem, który cyklicznie nawiedza Ziemię. I który może się powtórzyć. x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|