Nowy PR
Autor:
Miotk Anna
Wydawca:
Słowa i Myśli
wysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-63566-76-0
EAN:
9788363566760
oprawa:
miękka
podtytuł:
Jak internet zmienił public relations
format:
17,5x25 cm
język:
polski
liczba stron:
280
rok wydania:
2016
(0) Sprawdź recenzje
39% rabatu
28,69 zł
Cena detaliczna:
47,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,64 zł
Opis produktu
owy PR to pierwsza polska książka opisująca trendy w Internecie, które wpłynęły na zmiany w uprawianiu public relations. Zawiera obszerną charakterystykę najważniejszych kierunków rozwoju PR.
Poznaj potencjał Nowego PR'u. Wykorzystuj najnowsze narzędzia i trendy, sprawnie komunikuj wartości swojej firmy, stań się przykładem dla innych, zyskuj nowe rynki.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|