Okładka książki Nowy PR

Nowy PR

Autor: Miotk Anna
Wydawca: Słowa i Myśli
wysyłka: niedostępny
ISBN: 978-83-63566-76-0
EAN: 9788363566760
oprawa: miękka
podtytuł: Jak internet zmienił public relations
format: 17,5x25 cm
język: polski
liczba stron: 280
rok wydania: 2016
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
39% rabatu
28,69 zł
Cena detaliczna: 
47,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,64

Opis produktu

owy PR to pierwsza polska książka opisująca trendy w Internecie, które wpłynęły na zmiany w uprawianiu public relations. Zawiera obszerną charakterystykę najważniejszych kierunków rozwoju PR. Poznaj potencjał Nowego PR'u. Wykorzystuj najnowsze narzędzia i trendy, sprawnie komunikuj wartości swojej firmy, stań się przykładem dla innych, zyskuj nowe rynki.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj