Silne marki osobiste zmieniają świat
Autor:
Walczak-Skałecka Agnieszka
Wydawca:
Słowa i Myśli
wysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-63566-74-6
EAN:
9788363566746
oprawa:
miękka
format:
250x180x20mm
język:
polski
liczba stron:
268
rok wydania:
2016
(0) Sprawdź recenzje
34% rabatu
30,81 zł
Cena detaliczna:
47,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,76 zł
Opis produktu
Kto przychodzi Ci do głowy, kiedy ktoś pyta o przykład silnej marki osobistej? Michael Jordan, Madonna, Steve Jobs, Matka Teresa z Kalkuty? A może ktoś, kto nie jest rozpoznawalny na całym świecie? Może to Twój profesor, nauczycielka, lekarka czy sklepikarz? A Ty? Czy Ty jesteś silną marka osobistą?
Sława to skutek uboczny budowania marki, bogactwo wcale nie musi być jego składnikiem. Marka osobista to zdecydowanie więcej niż wizerunek. Ale podobnie jak wizerunek, markę masz i Ty. Co zrobić by była to SILNA MARKA OSOBISTA?
Czytając książkę dowiesz się:
dlaczego świadome budowanie marki osobistej to dziś konieczność,
czym różni się budowanie marki osobistej od personal brandingu, czy kreowania wizerunku,
jakie są najważniejsze pytania, na które musi odpowiedzieć każda marka,
co ma góra lodowa do budowania Twojej marki osobistej,
jak mówić o sobie, by angażować odbiorcę,
gdzie szukać źródła siły Twojej marki,
gdzie szukać narzędzi, które pomogą Ci ją skutecznie komunikować,
jakie równanie zapewnia stabilny sukces markom osobistym?
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|