tak na marginesie strategii
Autor:
Marek Staniszewski
Wydawca:
Słowa i Myśli
wysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-63566-77-7
EAN:
9788363566777
oprawa:
miękka
format:
250x180x10mm
język:
polski
liczba stron:
180
rok wydania:
2016
(0) Sprawdź recenzje
35% rabatu
23,56 zł
Cena detaliczna:
36,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,18 zł
Opis produktu
Marek Staniszewski w swojej najnowszej książce po raz kolejny oprowadza czytelnika po świecie marketingu strategicznego. Z dużą dozą subiektywności pisze o markach, kulturze, społeczeństwie i gospodarce.
W kolejnych esejach, omawiając różne aspekty działań strategicznych penetruje rzadko lub niechętnie poruszane obszary takich zjawisk jak np.:
Przewidywanie przyszłości w marketingu – czy to w ogóle ma sens?
Rola nowych technologii w świecie marek.
Postawa klientocentryczna – i co z tego wynika?
Klient ma zawsze rację. Czy aby na pewno?
Sztuka budowania emocjonalnej więzi z konsumentem.
Marketing jako filozofia działania, czyli jak likwidować antagonizmy pomiędzy marketingiem i sprzedażą.
Siła i potencjał nowych mediów na przykładzie blogosfery.
Wiedza oparta na doświadczeniu, trafne analogie, inteligentne spostrzeżenia, ciekawe inspiracje - to wszystko znajdziemy w tej książce. Gdy dodamy do tego bezkompromisowy język oraz świeże spojrzenie autora otrzymamy prawdziwy rarytas dla każdego, kto poszukuje wiedzy marketingowej na poziomie zaawansowanym.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|