Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych?
Autor:
Tomasz Reich
Wydawca:
Słowa i Myśli
wysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-63566-52-4
EAN:
9788363566524
oprawa:
miękka
format:
250x180x15mm
język:
polski
liczba stron:
187
rok wydania:
2016
(0) Sprawdź recenzje
34% rabatu
20,98 zł
Cena detaliczna:
32,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,94 zł
Opis produktu
Personal branding to dzisiaj nie tylko domena freelancerów czy blogerów. O swój wizerunek powinien dbać każdy, niezależnie od branży, wykonywanego zawodu czy poziomu kompetencji.
Główne źródło informacji o nas samych to media społecznościowe. To niesamowicie silne narzędzie - można w krótkim czasie wiele zyskać , ale równie szybko można stracić swoje dobrej imię. Jeśli chcesz budować swoją pozycję eksperta w branży, zastanawiasz się nad zmianą pracy, albo po prostu bardzo lubisz swoją pracę i nie chcesz jej stracić, koniecznie musisz przeczytać tę książkę. ""Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych?"" to pozycja, której dotąd nie było. W jednym miejscu znajdziesz praktyczne informacje o wszystkich platformach social media, oparte przede wszystkim na realnych przykładach ""z sieci"". Dowiesz się z niej: - dlaczego i jak należy stosować zasady netykiety - czym jest pierwszy raz w social mediach (czyli jak nawiązać kontakt) - kiedy komentowanie to już hejtowanie - dlaczego zaproszenie od Beyonce czy Keanu Reeves'a to niekoniecznie wyróżnienie - jak opowiedzieć historię... snapując - i ile prawdy jest w stwierdzeniu ""jeśli nie jesteś w sieci nie żyjesz""? x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|