Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe...
Autor:
Karl Wiegers
Candase Hokanson
Wydawca:
Helion
wysyłka: 3 - 5 dni
ISBN:
9788328904361
EAN:
9788328904361
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Kluczowe praktyki analizy biznesowej
format:
16.5x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
168
rok wydania:
2023
(0) Sprawdź recenzje
39% rabatu
40,57 zł
Cena detaliczna:
67,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,89 zł
Opis produktu
To oczywiste, że przed rozpoczęciem wdrożenia oprogramowania należy określić wymagania biznesowe. Jednak sam proces określania wymagań już taki oczywisty nie jest, a błędy popełnione na tym etapie bywają kosztowne i trudne do naprawienia w późniejszych stadiach rozwoju oprogramowania. Aby tego uniknąć i doprowadzić do wdrożenia projektu przynoszącego maksymalne zyski, konieczne jest potraktowanie etapu określania wymagań jako procesu, który składa się z konkretnych czynności.
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zespół lepiej zrozumie problemy biznesowe, zaangażuje właściwych uczestników, poprawi komunikację, by wdrożyć najbardziej wartościową funkcjonalność we właściwej kolejności, a później dostosować oprogramowanie do zmian i wzrostu. Dzięki metodom opisanym w tej książce zespół może wypracować wspólne zrozumienie kluczowych koncepcji, terminologii, technik i racjonalnych podstaw, aby efektywniej współpracować nad każdym projektem.
Ta jedna książka zwięźle przedstawia więcej przydatnych informacji niż dziesięć książek razem wziętych!
Mike Cohn, autor książki User Stories Applied i współzałożyciel Scrum Alliance
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|