zapowiedź
Okładka książki Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie III poszerzone

Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie III poszerzone

Wydawca: ONEPRESS
wysyłka: po 03.12.2024
ISBN: 9788328917828
EAN: 9788328917828
oprawa: oprawa: broszurowa
format: 15.8x23.5cm
język: polski
liczba stron: 384
rok wydania: 2024
(0) Sprawdź recenzje
40% rabatu
47,04 zł
Cena detaliczna: 
79,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,89

Opis produktu

Brand marketing musi być prosty, jasny i docierać do swojego odbiorcy To trzecie wydanie bestsellera napisanego przez specjalistę, który wiele lat życia zawodowego spędził na zgłębianiu kwestii związanych z marketingiem towarów i usług. Autor, praktyk, ko
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj