Superfreakonomia
Wydawca:
Znak
wysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-240-1461-3
EAN:
9788324014613
oprawa:
broszurowa ze skrzydełkami
podtytuł:
Globalne ochłodzenie, patriotyczne prostytutki i dlaczego zamachowcy-samobójcy powinni wykupić polis
format:
154x215
język:
polski
Seria:
PUNKTY PRZEŁOMOWE
liczba stron:
264
rok wydania:
2011
(0) Sprawdź recenzje
35% rabatu
24,14 zł
Cena detaliczna:
36,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,14 zł
Opis produktu
Znakomita kontynuacja bestsellerowej Freakonomii - książki, która została przetłumaczona na 35 języków i sprzedała się na świecie w czterech milionach egzemplarzy.
Levitt i Dubner, para ciekawskich ekonomistów-detektywów, nie boi się żadnego, nawet najbardziej dziwacznego tematu i znów próbuje zmienić nasz sposób myślenia o świecie, spoglądając nań z zupełnie nieoczekiwanej perspektywy. Autorzy powracają w tym freakquelu w wielkim stylu z jeszcze większą dawką zaskakujących pytań i niesamowitych opowieści.
Dlaczego zamachowcy-samobójcy powinni kupować polisę na życie?
Co jest bardziej niebezpieczne: prowadzenie samochodu po pijanemu czy spacer po pijanemu?
Czy telewizja przyczynia się do wzrostu przestępczości?
Co łączy prostytutki z Mikołajami z centrum handlowego?
Autorzy Superfreakonomii prowadzą śledztwa w sprawie lekarzy, którzy nie myją rąk, czy śmiertelnie groźnych huraganów, a nawet próbują rozwiązać problem globalnego ocieplenia
i zbadać, czy ludzie z natury są altruistami, czy też egoistami. A wszystko to podane z dużą dawką humoru i szczyptą przekory.
Po lekturze tej książki otaczający cię świat już nigdy nie będzie taki sam jak wcześniej.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|