The Psychology of Fashion
Autor:
Mair Carolyn
Wydawca:
Routledge
wysyłka: 48h
ISBN:
9781138658677
EAN:
9781138658677
oprawa:
Miękka
format:
13.0x20.0cm
język:
angielski
liczba stron:
140
rok wydania:
2018
(0) Sprawdź recenzje
19% rabatu
57,26 zł
Cena detaliczna:
71,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,82 zł
Opis produktu
The Psychology of Fashion offers an insightful introduction to the exciting and dynamic world of fashion in relation to human behaviour, from how clothing can affect our cognitive processes to the way retail environments manipulate consumer behaviour. The book explores how fashion design can impact healthy body image, how psychology can inform a more sustainable perspective on the production and disposal of clothing, and why we develop certain shopping behaviours.
With fashion imagery ever present in the streets, press and media, The Psychology of Fashion shows how fashion and psychology can make a positive difference to our lives.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|