Okładka książki The Psychology of Social Media

The Psychology of Social Media

Wydawca: Routledge
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9781138047754
EAN: 9781138047754
oprawa: Miękka
format: 13.0x20.0cm
język: angielski
liczba stron: 106
rok wydania: 2019
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
14% rabatu
45,00 zł
Cena detaliczna: 
52,45 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,92
Are we really being ourselves on social media? Can we benefit from connecting with people we barely know online? Why do some people overshare on social networking sites? The Psychology of Social Media explores how so much of our everyday lives is played out online, and how this can impact our identity, wellbeing and relationships. It looks at how our online profiles, connections, status updates and sharing of photographs can be a way to express ourselves and form connections, but also highlights the pitfalls of social media including privacy issues. From FOMO to fraping, and from subtweeting to selfies, The Psychology of Social Media shows how social media has developed a whole new world of communication, and for better or worse is likely to continue to be an essential part of how we understand our selves.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj