Tokio.Pascal Lajt
Autor:
Agata Fijałkowska
Jagna Nieuważny
Wydawca:
Pascal
wysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-8103-170-7
EAN:
9788381031707
oprawa:
miękka ze skrzydełkami
format:
190x120x10mm
język:
polski
Seria:
PASCAL LAJT
liczba stron:
156
rok wydania:
2018
(0) Sprawdź recenzje
43% rabatu
15,34 zł
Cena detaliczna:
26,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,34 zł
Opis produktu
Ale w sumie gdzie na sumo?
Jak dotrzeć do 47 roninów? Kim jest japoński Banksy? Dlaczego trzeba się pospieszyć na Tsukiji? Czy Tokio ma swojego psa Dżoka? Tokio, czyli nowe spojrzenie na stolicę Japonii. Podczas wyjazdu z Pascalem wypowiesz small talk: o to, to! To Tokio to OK! Historia Urahary sięga lat 90. ubiegłego wieku. To wtedy m.in. trzech ojców chrzestnych japońskiej mody ulicznej: Hiroshi Fujiwara, NIGO oraz Jun Takahashi założyli swoje marki oraz otworzyli pierwsze sklepy na tyłach popularnej modowej dzielnicy Harajuku. Uraharę od początku charakteryzowała swego rodzaju niedostępność ubrania były przygotowywane w małych partiach, sklepy często nie posiadały szyldów, a obsługa zdecydowanie odbiegała od japońskich standardów. Biznesy funkcjonowały bardziej na zasadzie: kto ma wiedzieć, ten wie, niż próbie gromadzenia jak największej klienteli za wszelką cenę. Warto wiedzieć, że było to przede wszystkim miejsce dla mężczyzn. Sklepy z odzieżą dla kobiet kończyły się kilka przecznic wcześniej. Dziś podział nie jest już tak wyraźny szczególnie dzięki popularyzacji ubrań unisex choć nadal niektóre z najbardziej znanych marek nie tworzą kolekcji dla pań. Jakub Tepper, japonista, dziennikarz, zarządza w międzynarodowej spółce ulokowanej w Azji x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|