Okładka książki Truth

Truth

Wydawca: Transworld Publ.
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9780593079331
EAN: 9780593079331
oprawa: Miękka
podtytuł: How the Many Sides to Every Story Shape Our Reality
format: 15.3x23.4cm
język: angielski
liczba stron: 352
rok wydania: 2018
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
19% rabatu
49,06 zł
Cena detaliczna: 
60,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,00

Opis produktu

We like to think that there is a clear distinction between true and false. Unfortunately, the reality is far murkier. Hector Macdonald has spent his entire career exploring the ways that two completely true statements about the same thing can give wildly different impressions to the people listening. For instance, the internet can be described as a place that spreads knowledge or a place that spreads misinformation and hatred. Both statements are true, but they would paint radically different pictures of the internet for person who had never heard of it before. Now, in Truth: A User's Guide, Macdonald explains how and why these so-called 'competing truths' are used intentionally and unintentionally by businesses, media, politicians, advertisers and even regular people having regular conversations. He shows how understanding competing truths makes us better at navigating the world and more influential within it. Combining great storytelling with practical takeaways and a litany of fascinating, funny and insightful case studies, Truth is a sobering and engaging read about how profoundly our mindsets, attitudes and actions are influenced by the truths that those around us choose to tell.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj