![]() TWÓRCY CZY OFIARY? Zjawisko dezinformacji wobec polaryzacji biznesu na przykładzie Polski
Autor:
Katarzyna Bąkowicz
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788381029483
EAN:
9788381029483
oprawa:
oprawa: twarda
format:
140x30 mm
język:
polski
liczba stron:
494
rok wydania:
2025
(0) Sprawdź recenzje
33% rabatu
64,02 zł
Cena detaliczna:
95,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,99 zł
Opis produktuZasady bezpieczeństwa
Monografia jest napisana z prawdziwą werwą, łącząc niezwykle sprawnie popularyzatorskie elementy z naukowym rygorem. Książka dedykowana jest szerokiemu gronu odbiorców: naukowcom, studentom, osobom pracującym w organizacjach biznesowych, a w końcu czytelnikowi nienależącemu do żadnej z tych kategorii, ale który jest zainteresowany pogłębieniem tematu dezinformacji i jej wpływu na społeczeństwo, poprzez fascynującą i wciągającą lekturę.
prof. Karolina Koc-Michalska (Audencia Business School), fragment recenzji
Książka Katarzyny Bąkowicz pokazuje, że międzyobszarowa współpraca (trzeci sektor) jest w dzisiejszych czasach koniecznością, zarówno z punktu widzenia środowiska tzw. biznesu, jak również środowiska akademickiego kształcącego przyszłe kadry, tak naukowców, jak i praktyków.
dr hab. Agnieszka Walecka-Rynduch, prof. UJ (Uniwersytet Jagielloński), fragment recenzji
Dezinformacja najczęściej łączona jest z polityką i mediami, tymczasem prawie 60 procent firm w Stanach Zjednoczonych i Europie obawia się wykorzystania jej do manipulowania rynkiem. 30 procent ataków dezinformacyjnych wymierzone jest w osoby związane z biznesem. Przedsiębiorstwa, niezależnie od branży, mogą paść ofiarą dezinformacji, ale mogą też same świadomie ją tworzyć. Oba scenariusze kosztują, często miliony. Dlatego warto wiedzieć, czym jest dezinformacja w biznesie i jak jej przeciwdziałać.
x
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|