UX i analiza ruchu w sieci. Praktyczny poradnik
Autor:
Michael Beasley
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-246-9019-0
EAN:
9788324690190
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Praktyczny poradnik
format:
16,8x23,7 cm
język:
polski
liczba stron:
248
rok wydania:
2014
(0) Sprawdź recenzje
32% rabatu
33,54 zł
Cena detaliczna:
49,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,54 zł
Opis produktu
Konkurencja na rynku stron i usług internetowych jest tak ogromna, że o sukcesie lub porażce decydują konkretne detale. Jednym z nich jest czynnik UX (od ang. User eXperience), czyli użyteczność, wrażenia użytkownika. Chodzi tu o wszystkie cechy, które sprawiają, że użytkownicy są zadowoleni z pracy z naszym produktem czy aplikacją.Zastanawia Cię, jak badać UX? Zacznij od analizy ruchu na stronach internetowych. Dostarczy Ci ona wielu istotnych informacji. W trakcie lektury dowiesz się, w jaki sposób zbiera się dane oraz jak funkcjonują narzędzia do analizy procesów w sieci. Poznasz podstawowe wskaźniki i metody ich interpretacji oraz nauczysz się definiować cele pracy. Część druga książki została poświęcona badaniu użytkowników. Zobaczysz, jak analizować działania odbiorców oraz generowany przez nich ruch. W następnej kolejności zdobędziesz kluczowe informacje na temat testów A/B oraz technik kontrolowania efektów zmian na stronie. Książka ta jest skarbnicą wiedzy dla wszystkich osób odpowiedzialnych za analizę i podejmowanie decyzji o kierunku rozwoju stron WWW. Warto ją mieć!Dzięki tej książce:poznasz popularne narzędzie do analizy ruchu na Twojej witrynienauczysz się definiować cele oraz śledzić wpływ zmianodpowiesz na kłopotliwe pytania decydentówprzeprowadzisz testy A/Bpoprawisz UX w Twoim produkcieZyskaj przewagę nad konkurencją. Zainwestuj w UX!
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|