Wdrażanie strategii w polskich przedsiębiorstwach
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788301182601
EAN:
9788301182601
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Model Uwarunkowania Implikacje
format:
16.5x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
224
rok wydania:
2015
(0) Sprawdź recenzje
27% rabatu
28,33 zł
Cena detaliczna:
39,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,26 zł
Opis produktu
Publikacja została poświęcona niezwykle ważnej w gospodarce polskiej oraz w teorii, złożonej problematyce wdrażania strategii.
Co prawda z zarządzania strategicznego istnieje wiele opracowań różnych ośrodków naukowych w Polsce, nie mniej recenzowana publikacja wskazuje na nowe wątki i mniej wypełnione pola badawcze w kontekście badań środowiska i własnych autorów odnośnie wdrażania strategii w przedsiębiorstwie. Analizując literaturę przedmiotu oraz wyniki badań empirycznych można zauważyć, iż niejednokrotnie przedsiębiorstwa formułują strategie, jednakże brak im umiejętności i konsekwencji w ich wdrażaniu.Uzasadnia to potrzebę identyfikacji barier oraz wskazanie narzędzi i metod ułatwiających implementację strategii w przedsiębiorstwie.
Dlatego też, wybór problematyki, która jest przedmiotem rozważań Autorów w recenzowanej publikacji, uważam ze wszech miar za uzasadniony, a zarazem potrzebny merytorycznie.
Z recenzji prof. nadzw dr hab. Krystyny Poznańskiej
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|