Opakowanie Wdrażanie strategii w polskich przedsiębiorstwach

Wdrażanie strategii w polskich przedsiębiorstwach

wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788301182601
EAN: 9788301182601
oprawa: Miękka
podtytuł: Model Uwarunkowania Implikacje
format: 16.5x23.5cm
język: polski
liczba stron: 224
rok wydania: 2015
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
27% rabatu
28,33 zł
Cena detaliczna: 
39,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,26

Opis produktu

Publikacja została poświęcona niezwykle ważnej w gospodarce polskiej oraz w teorii, złożonej problematyce wdrażania strategii. Co prawda z zarządzania strategicznego istnieje wiele opracowań różnych ośrodków naukowych w Polsce, nie mniej recenzowana publikacja wskazuje na nowe wątki i mniej wypełnione pola badawcze w kontekście badań środowiska i własnych autorów odnośnie wdrażania strategii w przedsiębiorstwie. Analizując literaturę przedmiotu oraz wyniki badań empirycznych można zauważyć, iż niejednokrotnie przedsiębiorstwa formułują strategie, jednakże brak im umiejętności i konsekwencji w ich wdrażaniu.Uzasadnia to potrzebę identyfikacji barier oraz wskazanie narzędzi i metod ułatwiających implementację strategii w przedsiębiorstwie. Dlatego też, wybór problematyki, która jest przedmiotem rozważań Autorów w recenzowanej publikacji, uważam ze wszech miar za uzasadniony, a zarazem potrzebny merytorycznie. Z recenzji prof. nadzw dr hab. Krystyny Poznańskiej
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj