Okładka książki Web Analytics 2.0. Świadome rozwijanie witryn,,

Web Analytics 2.0. Świadome rozwijanie witryn,,

Wydawca: Helion
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788324626496
EAN: 9788324626496
oprawa: Miękka
podtytuł: Świadome rozwijanie witryn internetowych
format: 18x23.5cm
język: polski
liczba stron: 600
rok wydania: 2010
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
32% rabatu
67,57 zł
Cena detaliczna: 
99,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,57

Opis produktu

Ta książka odpowiada na cztery pytania egzystencjalne: Co? Ile? Dlaczego? Co dalej?Web Analytics 2.0 całkowicie zmienia dotychczasowy sposób obróbki danych o witrynach internetowych. Pozwala Ci odkryć wpływ i wartość ekonomiczną Twojej witryny na podstawie ścisłych, precyzyjnie zdefiniowanych analiz. Pomaga w podejmowaniu działań zależnych od głosu klienta oraz otwiera na korzystanie z potencjału eksperymentów - to zaś gwarantuje szybsze zmienianie nietrafionych decyzji. Stwarza też możliwość wyjścia poza ramy własnych danych i stosowania metod analizy konkurencyjności jako sposobu odkrywania mocnych oraz słabych punktów konkurentów. Jeśli chcesz wiedzieć, jak sprawnie mierzyć, trafnie analizować i radzić sobie z błyskawicznie ewoluującymi technologiami oraz trendami - w tym z serwisami społecznościowymi, zapisami wideo, technologiami mobilnymi czy metodami doboru treści pod kątem klienta - lider analityki internetowej poprowadzi Cię przez model nowej generacji, analitykę internetową 2.0! Pozycja obowiązkowa dla każdego profesjonalisty pracującego w świecie witryn internetowych. Optymalna strategia doboru narzędzi wspierających analitykę internetową. Analizy przepływu użytkowników - osiem kluczowych miar witryny internetowej. Zasady i metody korzystania z danych jakościowych. Problem wyboru dostawcy rozwiązań w zakresie badań online. Nowe rozwiązania w zakresie badania odczuć użytkowników. Szybsze odkrywanie niepowodzeń: uwalnianie potencjału testów i eksperymentów. Analiza konkurencyjności, ruchu na witrynach internetowych i zachowań użytkowników wyszukiwarek. Nowe formy analiz: portale społecznościowe, serwisy mobilne i treści wideo. Optymalne rozwiązania problemu ukrytych pułapek analityki internetowej.Często porównuję analitykę internetową do Angeliny Jolie - samo to zestawienie pokazuje, jak seksowna, silna i dobra jest analityka internetowa. Jestem pewien, że gdzieś w połowie lektury tej książki zrozumiesz i zaczniesz podzielać moją opinię. Avinash Kaushik
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj