Wielowymiarowe podejście do zarządzania wartością
Autor:
Maćkowiak Ewa
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: 3 - 5 dni
ISBN:
9788381028608
EAN:
9788381028608
oprawa:
Miękka
format:
16.5x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
330
rok wydania:
2024
(0) Sprawdź recenzje
33% rabatu
64,02 zł
Cena detaliczna:
95,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 64,02 zł
Opis produktuW niniejszej monografii, przyjęty przez autorkę, obszar badawczy jest niezwykle istotny i ważny z punktu widzenia zarządzania finansami w przedsiębiorstwie. Problemem, z jakim spotyka się każde przedsiębiorstwo, jest ciągłe poszukiwanie takich kierunków działania, które pozwalają osiągnąć coraz wyższy poziom działalności gospodarczej, prowadzący do wzrostu jego wartości. Ważnym aspektem jest również dążenie do takiego usprawniania działań przedsiębiorstwa, aby możliwe było osiąganie coraz wyższej efektywności. W związku z tym, istotne jest ciągłe poszukiwanie metod prowadzących do wzrostu efektywności działalności gospodarczej. Konsekwencją modelowania rzeczywistości gospodarczej, w której istotne miejsce zajmuje przedsiębiorstwo, jest podejście systemowe, stanowiące logiczne powiązania pomiędzy elementami tego systemu. Elementy te posiadają własne cechy, wyróżniające je spośród innych. Przykładem takiego systemu jest sprawozdanie finansowe, będące powiązaniem rachunkowości, finansów oraz zarządzania przedsiębiorstwem. Sprawozdanie finansowe ma więc na celu opisanie rzeczywistości finansowej przedsiębiorstwa i ma być pomocne w projektowaniu przyszłych stanów finansowych. System zorientowany na wzrost wartości przedsiębiorstwa wywarł znaczny wpływ na strategię i sposób zarządzania przedsiębiorstwem. Idee i koncepcje zarządzania związane z maksymalizacją wartości przedsiębiorstwa dla właścicieli rozpowszechniły się szczególnie silnie w ostatnich latach. Celem publikacji jest holistyczne i interdyscyplinarne pokazanie złożonego systemu zarządzania wartością w małych i średnich przedsiębiorstwach. Uniwersalny charakter zaproponowanego systemu pozwoli spojrzeć na problem pomnażania wartości przedsiębiorstwa zarówno przez pryzmat właściciela - zainteresowanego narzędziami pozwalającymi mierzyć wzrost wartości zainwestowanego w przedsiębiorstwo kapitału, jak i menedżera - zainteresowanego narzędziami wspomagającymi bieżące i strategiczne zarządzanie podmiotem. Przyjmując, że w przypadku małych i średnich przedsiębiorstw bardzo często właściciel jest jednocześnie akcjonariuszem i menedżerem, system może dostarczać jednocześnie obu rodzajów informacji. Opracowanie stanowi wartościowe kompendium wiedzy dla osób związanych z małymi i średnimi przedsiębiorstwami. Książka adresowana jest do właścicieli i menedżerów małych lub średnich przedsiębiorstw, a także do studentów oraz czytelników zainteresowanych poszerzeniem wiedzy z zakresu przedsiębiorczości. x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|