Wiktor Jan W.
Książka jest pogłębioną refleksją nad komunikacją marketingową w szerokim, wielowymiarowym, interdyscyplinarnym wymiarze. Szczegółowo prezentuje jej narzędzia ujęte w cztery podstawowe formy przekazu - promocję osobistą, reklamę, promocję d
22% rabatu
61,75 zł
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
Niezwykła opowieść z Trzema Koronami, Czerwonym Klasztorem i zamkiem czorsztyńskim w tle, osnuta na legendzie o bracie Cyprianie, mnichu z Czerwonego Klasztoru, lekarzu i zielarzu, który marzył o lataniu i mimo zakazu zbudował skrzydła, na
30% rabatu
24,38 zł
35,00 zł
niedostępny
Jedną z ważniejszych tendencji rozwoju współczesnych gospodarek jest sukcesywny wzrost znaczenia usług. Nic więc dziwnego, że na rynku wydawniczym pojawia się coraz więcej prac poświęconych marketingowi usług bankowych, turystycznych lub ub
27% rabatu
36,25 zł
49,90 zł
niedostępny
Współcześnie coraz więcej przedsiębiorstw prowadzi działalność na wielu rynkach w różnych państwach. Podstawową płaszczyzną obecności przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych jest marketing międzynarodowy, któremu właśnie poświęcony jest
25% rabatu
45,92 zł
60,90 zł
niedostępny
Promocja System komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem
Autor:
Wiktor Jan W.
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Książka znana i ceniona zarówno przez wykładowców i studentów kierunków ekonomicznych, zarządzania i marketingu oraz studiów menedżerskich, jak i praktyków zajmujących się działalnością promocyjną na co dzień.
Uhonorowana Nagrodą Indywidual
22% rabatu
45,06 zł
57,65 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|