Okładka książki Marketing międzynarodowy Zarys problematyki

Marketing międzynarodowy Zarys problematyki

Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788320817881
EAN: 9788320817881
oprawa: Miękka
format: 17.0x24.0cm
język: polski
liczba stron: 348
rok wydania: 2017
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
25% rabatu
45,92 zł
Cena detaliczna: 
60,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,80

Opis produktu

Współcześnie coraz więcej przedsiębiorstw prowadzi działalność na wielu rynkach w różnych państwach. Podstawową płaszczyzną obecności przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych jest marketing międzynarodowy, któremu właśnie poświęcony jest niniejszy podręcznik. Autorzy przedstawili koncepcję i znaczenie marketingu międzynarodowego oraz uwarunkowania jego rozwoju, strategiczne rozstrzygnięcia podejmowane przez przedsiębiorstwa w obszarze marketingu międzynarodowego, narzędzia realizacji strategii marketingowej na rynkach międzynarodowych zarówno w fazie wejścia przedsiębiorstwa na rynek zagraniczny, jak i w procesie jego obsługi. Analizowane problemy autorzy wzbogacili studiami przypadków lub przykładami dającymi wskazówki do rozwiązywania problemów, z którymi w przyszłości mogą zetknąć się czytelnicy. Autorzy książki są pracownikami Zakładu Marketingu Międzynarodowego Katedry Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Od wielu lat zajmują się zagadnieniami internacjonalizacji marketingu, strategiami funkcjonowania przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowym i globalnym, problematyką rynku Unii Europejskiej i euromarketingu. Od roku 1998 zespół autorski organizuje cykl sympozjów marketingu międzynarodowego i euromarketingu.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj