Promocja System komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem
Autor:
Wiktor Jan W.
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
ISBN:
8301144122
EAN:
978830114412802
oprawa:
Miękka
format:
16.7x23.8cm
język:
polski
liczba stron:
312
rok wydania:
2006
(0) Sprawdź recenzje
22% rabatu
45,06 zł
Cena detaliczna:
57,65 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,89 zł
Opis produktu
Książka znana i ceniona zarówno przez wykładowców i studentów kierunków ekonomicznych, zarządzania i marketingu oraz studiów menedżerskich, jak i praktyków zajmujących się działalnością promocyjną na co dzień.
Uhonorowana Nagrodą Indywidualną Ministra Edukacji Narodowej i Sportu w 2002 roku oraz wyróżnieniem Komitetu Nauk Organizacji i Zarządzania PAN w 2003 roku.
Przetłumaczona na język rosyjski i wydana na Ukrainie w 2003 roku. Zawiera pogłębioną analizę roli promocji w strategii marketingowej przedsiębiorstwa.
Autor koncentruje swe rozważania na trzech podstawowych elementach procesu komunikacji: nadawcy, odbiorcy oraz formach i instrumentach przekazu, wyróżniając komunikację osobistą, masową i wirtualną.
Połączenie dorobku teorii komunikacji społecznej z wiedzą w zakresie zarządzania i marketingu umożliwiło szerokie, interdyscyplinarne i kompleksowe podejście do problematyki promocji.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|