Okładka książki Promocja System komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem

Promocja System komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem

Autor: Wiktor Jan W.
wysyłka: niedostępny
ISBN: 8301144122
EAN: 978830114412802
oprawa: Miękka
format: 16.7x23.8cm
język: polski
liczba stron: 312
rok wydania: 2006
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
22% rabatu
45,06 zł
Cena detaliczna: 
57,65 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,89

Opis produktu

Książka znana i ceniona zarówno przez wykładowców i studentów kierunków ekonomicznych, zarządzania i marketingu oraz studiów menedżerskich, jak i praktyków zajmujących się działalnością promocyjną na co dzień. Uhonorowana Nagrodą Indywidualną Ministra Edukacji Narodowej i Sportu w 2002 roku oraz wyróżnieniem Komitetu Nauk Organizacji i Zarządzania PAN w 2003 roku. Przetłumaczona na język rosyjski i wydana na Ukrainie w 2003 roku. Zawiera pogłębioną analizę roli promocji w strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Autor koncentruje swe rozważania na trzech podstawowych elementach procesu komunikacji: nadawcy, odbiorcy oraz formach i instrumentach przekazu, wyróżniając komunikację osobistą, masową i wirtualną. Połączenie dorobku teorii komunikacji społecznej z wiedzą w zakresie zarządzania i marketingu umożliwiło szerokie, interdyscyplinarne i kompleksowe podejście do problematyki promocji.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj