Marketing usług
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-264-1619-4
EAN:
9788326416194
oprawa:
miękka
format:
B5 (176 x 250 mm)
język:
polski
Seria:
SERIA AKADEMICKA
liczba stron:
16
rok wydania:
2012
(0) Sprawdź recenzje
27% rabatu
36,25 zł
Cena detaliczna:
49,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,25 zł
Opis produktu
Jedną z ważniejszych tendencji rozwoju współczesnych gospodarek jest sukcesywny wzrost znaczenia usług. Nic więc dziwnego, że na rynku wydawniczym pojawia się coraz więcej prac poświęconych marketingowi usług bankowych, turystycznych lub ubezpieczeniowych. Niewiele natomiast jest książek takich jak ta - stanowiących kompleksowe omówienie wiedzy z zakresu marketingu i poruszających kwestie ważne dla całej sfery usług.
Autorzy omawiają w niej szczegółowo takie tematy, jak:
- charakterystyczne cechy usług i rynku usług,
- zarządzanie marketingiem w firmie usługowej,
- segmentacja rynku usług,
- jakość usług,
- proces świadczenia usług,
- polityka kształtowania cen usług, dystrybucja i promocja usług,
- rola personelu w marketingu firmy usługowej.
Obecne wydanie jest uaktualnione i poszerzone o zagadnienia związane z e-ustugami, promocją w Internecie, z rozwojem portali społecznościowych oraz ze współczesnymi formami reklamy.
Książka obejmuje szeroki zasób wiedzy z dziedziny marketingu usług wymagany na poziomie akademickim.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|