WSB WYDAWNICTWONegocjacje jako forma komunikacji interpersonalnej
Autor:
Ewa Małgorzata Cenker
Wydawca:
WSB WYDAWNICTWO
wysyłka: niedostępny
Książka jest podręcznikiem dla studentów w przystępny
sposób przedstawiającym zagadnienia związane z negocjacjami
– dziedziną wiedzy, którą zajmują się zarówno naukowcy,
jak i praktycy.
Intencją autorki jest przekazanie Czytelnikowi najważ
27% rabatu
29,14 zł
39,90 zł
niedostępny
Podręcznik Podstawy turystyki powstał przede wszystkim
z myślą o potrzebach studentów studiów licencjackich
na kierunkach związanych z turystyką i rekreacją. Treści
w nim zawarte są wprowadzeniem do tematyki turyzmu
jako zjawiska społeczneg
27% rabatu
28,39 zł
38,85 zł
niedostępny
Międzynarodowe stosunki polityczne
Autor:
Przemysław Deszczyński
Wydawca:
WSB WYDAWNICTWO
wysyłka: niedostępny
Przemysław Deszczyński – profesor tytularny, doktor habilitowany nauk ekonomicznych, specjalność: stosunki międzynarodowe, doktor nauk humanistycznych w zakresie nauki o polityce, absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Dwukrotny s
27% rabatu
21,47 zł
29,40 zł
niedostępny
Marketing społeczny w organizacjach komercyjnych i non-profit
Wydawca:
WSB WYDAWNICTWO
wysyłka: niedostępny
Pojawiające się coraz liczniejsze przykłady współdziałania organizacji komercyjnych i non profit na rynku stanowiły impuls do podjęcia przez pracowników naukowych Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu badań nad zjawiskiem adaptacji cause mar
27% rabatu
23,38 zł
32,00 zł
niedostępny
Marketing w usługach. Przykłady zastosowań
Autor:
Barbara Iwankiewicz-Rak
Wydawca:
WSB WYDAWNICTWO
wysyłka: niedostępny
'Szczególne zadanie ma do spełnienia marketing w działalności usługowej, gdzie przewaga niematerialnych cech produktu nakłada także zadania w zakresie kształtowania jakości obsługi klientów'.
ze Wstępu
Niniejsza publikacja prezentuje zasa
27% rabatu
26,85 zł
36,75 zł
niedostępny
Finanse publiczne. Teoria i zastosowanie, wyd. V
Autor:
Wiesława Ziółkowska
Wydawca:
WSB WYDAWNICTWO
wysyłka: niedostępny
Książka niniejsza jest oryginalną – jedną z nielicznych na naszym rynku wydawniczym – publikacją poświęconą problematyce finansów publicznych, uwzględniającą specyfikę gospodarowania środkami publicznymi w warunkach transformacji ustrojowej
50,40 zł
niedostępny
Kreowanie i zmiana współczesnego przekazu reklamowego
Autor:
Patrzałek Wanda
Wydawca:
WSB WYDAWNICTWO
wysyłka: niedostępny
Książka przedstawia różnorodne zagadnienia odnoszące się głównie do reklamy komercyjnej, ale także społecznej i politycznej ujmowane z interdyscyplinarnej perspektywy. Autorami poszczególnych rozdziałów są przedstawiciele takich dyscyplin,
27% rabatu
26,85 zł
36,75 zł
niedostępny
Zwięzły podręcznik dla studentów, wykazujący związki nauki finansów przedsiębiorstw z rzeczywistością gospodarki Polski w ostatnich latach. Podkreślenia wymaga wyważenie proporcji ujęcia tak w języku matematycznym, jak i ekonomii oraz prawa
27% rabatu
24,54 zł
33,60 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|