WSB WYDAWNICTWO

Okładka książki Negocjacje jako forma komunikacji interpersonalnej
Książka jest podręcznikiem dla studentów w przystępny sposób przedstawiającym zagadnienia związane z negocjacjami – dziedziną wiedzy, którą zajmują się zarówno naukowcy, jak i praktycy. Intencją autorki jest przekazanie Czytelnikowi najważ
27% rabatu
29,10
39,90 zł
niedostępny
Okładka książki Podstawy turystyki
Podstawy turystyki
Wydawca: WSB WYDAWNICTWO
wysyłka: niedostępny
Podręcznik Podstawy turystyki powstał przede wszystkim z myślą o potrzebach studentów studiów licencjackich na kierunkach związanych z turystyką i rekreacją. Treści w nim zawarte są wprowadzeniem do tematyki turyzmu jako zjawiska społeczneg
27% rabatu
28,35
38,85 zł
niedostępny
Okładka książki Międzynarodowe stosunki polityczne
Przemysław Deszczyński – profesor tytularny, doktor habilitowany nauk ekonomicznych, specjalność: stosunki międzynarodowe, doktor nauk humanistycznych w zakresie nauki o polityce, absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Dwukrotny s
27% rabatu
21,44
29,40 zł
niedostępny
Okładka książki Marketing społeczny w organizacjach komercyjnych i non-profit
Pojawiające się coraz liczniejsze przykłady współdziałania organizacji komercyjnych i non profit na rynku stanowiły impuls do podjęcia przez pracowników naukowych Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu badań nad zjawiskiem adaptacji cause mar
27% rabatu
23,34
32,00 zł
niedostępny
Okładka książki Marketing w usługach. Przykłady zastosowań
'Szczególne zadanie ma do spełnienia marketing w działalności usługowej, gdzie przewaga niematerialnych cech produktu nakłada także zadania w zakresie kształtowania jakości obsługi klientów'. ze Wstępu Niniejsza publikacja prezentuje zasa
27% rabatu
26,81
36,75 zł
niedostępny
Okładka książki Finanse publiczne. Teoria i zastosowanie, wyd. V
Książka niniejsza jest oryginalną – jedną z nielicznych na naszym rynku wydawniczym – publikacją poświęconą problematyce finansów publicznych, uwzględniającą specyfikę gospodarowania środkami publicznymi w warunkach transformacji ustrojowej
50,40
niedostępny
Okładka książki Kreowanie i zmiana współczesnego przekazu reklamowego
Książka przedstawia różnorodne zagadnienia odnoszące się głównie do reklamy komercyjnej, ale także społecznej i politycznej ujmowane z interdyscyplinarnej perspektywy. Autorami poszczególnych rozdziałów są przedstawiciele takich dyscyplin,
27% rabatu
26,81
36,75 zł
niedostępny
Okładka książki Finanse przedsiębiorstwa
Finanse przedsiębiorstwa
Wydawca: WSB WYDAWNICTWO
wysyłka: niedostępny
Zwięzły podręcznik dla studentów, wykazujący związki nauki finansów przedsiębiorstw z rzeczywistością gospodarki Polski w ostatnich latach. Podkreślenia wymaga wyważenie proporcji ujęcia tak w języku matematycznym, jak i ekonomii oraz prawa
27% rabatu
24,51
33,60 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj