|   Współczesne media Dziennikarstwo w czasach kryzysów Tom 1
                            Autor:
                            
                                        Akram Sara
                            
                         
                        Wydawca: 
                                    UMCS
                        
                     wysyłka: niedostępny 
                            ISBN:
                            
9788322798195                            
                         
                            EAN:
                            
9788322798195                            
                         
                            oprawa:
                            
oprawa: broszurowa                            
                         
                            format:
                            
172x290 mm                            
                         
                            język:
                            
polski                            
                         
                            Seria:
                            
                                            WSPÓŁCZESNE MEDIA
                            
                         
                            liczba stron:
                            
234                            
                         
                            rok wydania:
                            
2024                            
                         (0) Sprawdź recenzje 24% rabatu34,89 zł Cena detaliczna:  46,20 zł 
                    dodaj do schowka
                 
                    koszty dostawy
                 Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,89 zł Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                Docenić trzeba bardzo aktualny tytuł monografii, który uruchomił w autorach liczne i ciekawe tory analiz medioznawczych. Wielość i różnorodność spojrzeń na dziennikarstwo w kontekście sytuacji kryzysowych stanowi niezaprzeczalny walor tej publikacji. Czytelnik podczas lektury ma okazję zapoznać się z tekstami poglądowymi, artykułami analitycznymi, refleksjami dotyczącymi różnych typów dziennikarstwa, poziomów komunikowania i form medialnego przekazu. Jednocześnie wszystkie teksty łączy mniej lub bardziej wyraźnie wyartykułowana troska o jakość dziennikarstwa i medialnych komunikatów. Zgromadzone w tym tomie artykuły stanowią źródło wiedzy, inspiracji metodologicznych, potwierdzają bogactwo ujęć badawczych typowe dla dyscypliny nauki o komunikacji społecznej i mediach. Tom zatytułowany Współczesne media. Dziennikarstwo w czasach kryzysów pod redakcją Iwony Hofman i Danuty Kępy-Figury to publikacja ważna i potrzebna. Będzie z pewnością wykorzystywana przez medioznawców, studentów i wszystkich, którzy chcą wiedzieć więcej o istocie dziennikarstwa oraz wyzwaniach, z którymi przedstawiciele tej profesji się mierzą.
 
Z recenzji
dr hab. Katarzyny Drąg
             x     
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |