YouTube w edukacji
Autor:
Katarzyna Maciejak
Wydawca:
Universitas
wysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-242-3455-4
EAN:
9788324234554
oprawa:
miękka ze skrzydełkami
podtytuł:
Strategie nadawcze wideoblogerów
format:
14.0x21.0cm
język:
polski
liczba stron:
432
rok wydania:
2018
(0) Sprawdź recenzje
37% rabatu
24,43 zł
Cena detaliczna:
39,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,36 zł
Opis produktu
Możliwości warsztatowe oraz znakomite rozeznanie co do istoty mediów społecznościowych pozwoliły Autorce na przygotowanie rozprawy nowatorskiej i wartościowej poznawczo, [która jest] ważnym punktem odniesienia w badaniach nad mediami społecznościowymi i działalnością popularnonaukową w ogóle.
Z recenzji dr hab. prof. UMCS Danuty Kępy-Figury
Wybór tematyki badawczej jest ze wszech miar trafny. Nie mieliśmy dotąd w nauce takiego opracowania […]. Autorka jest w swoich założeniach „harmonijnie” eklektyczna i umiejętnie łączy sprawdzone, utrwalone w językoznawstwie, klasyczne metody strukturalne badania tekstu (także całego dyskursu) popularnonaukowego z metodami nowszymi dotyczącymi badań językowych stylów, strategii komunikacyjnych i badań medioznawczych. Praca stanowi duże osiągnięcie badawcze Autorki i znacząco rozszerza naszą wiedzę o współczesnych relacjach między językiem i kulturą (medialną, internetową).
Z recenzji prof. dr. hab. Kazimierza Ożoga
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|