![]() Zaangażowanie szkół wyższych w Polsce...
Autor:
Pietrzak Piotr
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: 48h
ISBN:
9788381028981
EAN:
9788381028981
oprawa:
oprawa: broszurowa
format:
165x14 mm
język:
polski
liczba stron:
267
rok wydania:
2025
(0) Sprawdź recenzje
33% rabatu
80,87 zł
Cena detaliczna:
120,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 80,87 zł
Opis produktuMonografia stanowi istotny wkład w rozwój nauk o zarządzaniu i jakości. Dostarcza zarówno teoretycznych, jak i empirycznych podstaw do wdrażania strategii zrównoważonego rozwoju w instytucjach szkolnictwa wyższego. Ważnym atutem monografii są podjęte w niej rozstrzygnięcia terminologiczne. W sposób szczegółowy wyjaśniono koncepcję zrównoważonego uniwersytetu oraz podjęto próbę jej operacjonalizacji. Empiryczny wkład pracy dotyczył przede wszystkim weryfikacji autorskiego modelu badawczego wyjaśniającego zależności między kluczowymi atrybutami szkół wyższych w Polsce (rodzajem ich własności, wielkością, specjalizacją, wiekiem), stopniem ich zaangażowania w popularyzowanie i realizację koncepcji zrównoważonego (trwałego) rozwoju oraz ich zielonym wizerunkiem. Monografia stanowi cenny przewodnik dla decydentów akademickich, menedżerów edukacji oraz badaczy zajmujących się tematyką zarządzania strategicznego w sektorze edukacyjnym. "Zaangażowanie szkół wyższych w Polsce w realizację koncepcji zrównoważonego uniwersytetu jest dojrzałym dziełem naukowym ujmującym procesy wdrażania tzw. koncepcji (modelu) uniwersytetu zrównoważonego w kontekście zarządzania strategicznego uczelnią. () Wkład Autora do nauk o zarządzaniu i jakości przejawia się w kompleksowym ujęciu badań z obszaru zarządzania strategicznego oraz w nakreśleniu () obiecujących kierunków dalszych badań w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości". Prof. dr hab. Jerzy Gołuchowski, fragment recenzji "Monografia () zarówno w warstwie konceptualizacji problemu badawczego, jak i jego operacjonalizacji jest rozprawą naukową i wnosi istotny wkład do poszerzania wiedzy o koncepcji zrównoważonej (trwałej) organizacji, jaką jest, a z pewnością powinien być współczesny uniwersytet (). Stwierdzam, że nie spotkałem się z opracowaniem, które tak szeroko traktuje problematykę zaangażowania interesariuszy w rozwój idei zrównoważonego uniwersytetu". Dr hab. Krzysztof Leja, prof. PG, fragment recenzji x
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|