Kult klienta
Autor:
Hyken Shep
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788326411878
EAN:
9788326411878
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Doskonała obsługa kluczem do sukcesu firmy
format:
17.0x24.0cm
język:
polski
Seria:
ZARZĄDZANIE I MARKETING
liczba stron:
230
rok wydania:
2011
(0) Sprawdź recenzje
27% rabatu
53,69 zł
Cena detaliczna:
73,50 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,62 zł
Opis produktu
Klient jest najważniejszym partnerem firmy. Niezadowolony może zrazić do niej wiele osób, a zadowolony zachęci swoich znajomych. Choć te prawdy są znane nie od dziś, zarządzający często nie wiedzą, jak przejść od słów do czynów. Z pomocą przychodzi Shep Hyken.
Nie bądź jednym z wielu
Spraw, aby klienci nie tylko byli lojalni, lecz także stali się entuzjastami Twojej firmy. To właśnie oni będą pokazywać innym, jak dobre są Twoje produkty i usługi. Staną się dzięki temu motorem napędowym firmy, co w efekcie pozwoli zastąpić kosztowne kampanie reklamowe.
Bądź kultowy na rynku
Oczywiście zdobycie pokaźnej liczby entuzjastycznie nastawionych klientów nie jest zadaniem na jedno popołudnie. Autor, posługując się wieloma przykładami, przedstawia, jak sprawić, by rzesza klientów została z Tobą na długo.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|