Marketing Teoria pragmatyczna
Autor:
Pazio Nemezjusz M.
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788378140795
EAN:
9788378140795
oprawa:
Twarda
podtytuł:
Podręcznik akademicki
format:
16.5x24.5cm
język:
polski
Seria:
ZARZĄDZANIE I MARKETING
liczba stron:
438
rok wydania:
2013
(0) Sprawdź recenzje
9% rabatu
48,96 zł
Cena detaliczna:
54,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,96 zł
Opis produktu
Marketing to nie tylko wiedza o technikach i narzędziach oddziaływania na rynek, ale sposób myślenia o firmie. W skrypcie przedstawiono zagadnienia dotyczące obu tych kwestii. Dużo miejsca poświęcono omówieniu narzędzi marketingowego oddziaływania na rynek oraz ich kreowania. Przedstawiona została istota marketingu, jego miejsce i rola w zarządzaniu przedsiębiorstwem.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|