ZARZĄDZANIE I MARKETING

Okładka książki Zarządzanie wiedzą w organizacji
Wiedza jest specyficznym rodzajem zasobów – w przeciwieństwie do wszystkich innych przybywa jej w miarę wykorzystywania. W książce starano się wyjaśnić, dlaczego coraz więcej firm podejmuje wyzwanie zarządzania wiedzą i jakie wiążą się z ty
20% rabatu
55,50
69,00 zł
niedostępny
Okładka książki Znajomi na wagę złota
Zasady marketingu się zmieniły. Doświadczeni specjaliści od promocji wiedzą, że bezpośredni kontakt z klientami w sieci to dziś obowiązek. Każda taka relacja może - z pożytkiem dla firmy - przerodzić się w przyjaźń. Znajomi na wagę złota to
20% rabatu
63,56
79,00 zł
niedostępny
Okładka książki Zachowania konsumentów
Analiza zachowań konsumenckich stanowi dziedzinę podlegającą ciągłym zmianom. Przyzwyczajenia i gusta klientów zmieniają się jak w kalejdoskopie. Książka skupia uwagę na najnowszych opracowaniach związanych z tym zagadnieniem i na ostatnich
17% rabatu
60,75
73,00 zł
niedostępny
Okładka książki Marketing szeptany
Marketing szeptany
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Spraw, aby ludzie chcieli polecać innym twoje produkty. Dowiedz się, dlaczego niektóre produkty mają fanów na całym świecie. Odkryj, dlaczego każdy mówi o konkretnym laptopie, odtwarzaczu mp3, serwisie internetowym, samochodzie czy nawet l
27% rabatu
53,98
74,00 zł
niedostępny
Okładka książki Piąta dyscyplina
Piąta dyscyplina
wysyłka: niedostępny
Mistrzostwo osobiste , modele myślowe, wspólna wizja, zespołowe uczenie się i myślenie systemowe – to pięć dyscyplin, których opanowanie pozwoli na zbudowanie organizacji uczącej się, dzięki czemu można osiągnąć trwałą przewagę konkurencyjn
27% rabatu
50,34
69,00 zł
niedostępny
Okładka książki Hoshin Kanri
Hoshin Kanri
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
David Huchins, opierając się na autorytecie największych japońskich guru, w książce Hoshin Kanri wskazuje drogę do sukcesu w konkurencyjnej rzeczywistości rynkowej. Koncentruje się na tym, od czego wszystko się zaczyna - na stałym ulepszani
27% rabatu
72,23
99,00 zł
niedostępny
Okładka książki Przez innowację do wzrostu
Osiągnięcie wzrostu przez innowację wydaje się bardzo trudne. Niemal wszystkie firmy borykają się z problemem osiągnięcia zysków z inwestycji w innowacje. Niektórym brakuje narzędzi pozwalających włączyć innowację do codziennej praktyki.
20% rabatu
39,42
49,00 zł
niedostępny
Okładka książki Field Marketing
Field Marketing
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Field marketing to niezwykły przewodnik po zasadach i praktykach obowiązujących w marketingu terenowym. Autorzy opisują, na czym polega marketing terenowy oraz jak i kiedy można go stosować. Omawiają także szczegółowo metody stosowane w mar
27% rabatu
35,75
49,00 zł
niedostępny
Okładka książki Najlepsze kampanie marketingu cyfrowego
Co sprawia, że niektóre kampanie marketingowe odnoszą tak oszałamiający sukces nawet przy niewielkim budżecie? Jak dotrzeć do milionów osób, a nie wydać na to fortuny? Damian Ryan i Calvin Jones - znani specjaliści w dziedzinie marketingu c
25% rabatu
29,32
39,00 zł
niedostępny
Okładka książki Daj się znaleźć w sieci
Daj się znaleźć w sieci
Autor: Lutze Heather
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Daj się znaleźć w sieci i pomnażaj swoje zyski, prowadząc skuteczne kampanie marketingowe w wyszukiwarkach Jesteś początkującym przedsiębiorcą i zastanawiasz się jak w prosty, niedrogi i skuteczny sposób dotrzeć do potencjalnych klientów
25% rabatu
29,32
39,00 zł
niedostępny
Okładka książki Piąta dyscyplina Materiały dla praktyka
Rozwinięcie koncepcji organizacji uczącej się sformułowanej przez Petera Senge w słynnej książce "Piąta dyscyplina" Ideę organizacji uczącej się z pewnością łatwiej opisywać, niż stosować. Opis nie jest jednak w stanie oddać całego bogact
20% rabatu
70,78
89,00 zł
niedostępny
Okładka książki Zarządzanie kreatywnymi pracownikami
Zarządzanie kreatywnymi pracownikami to napisany z pasją polemiczny, lecz niezwykle praktyczny przewodnik, który wyjaśnia jak, gdzie i kiedy wydobyć to, co najlepsze z najcenniejszego z zasobów - z wyobraźni utalentowanych jednostek. Niez
17% rabatu
49,09
59,00 zł
niedostępny
Okładka książki Otwarte przywództwo w czasach mediów społecznych
"Bądź otwarty, bądź przejrzysty, bądź autentyczny" - to mantra współczesnego przywództwa, ale rzadko widać jej faktyczne zastosowanie w firmach. Tradycyjnie biznes opiera się na kontroli i trudno jest zmienić dotychczasowy sposób funkcjonow
24% rabatu
52,68
69,00 zł
niedostępny
Okładka książki Strategia marek własnych
W wielu branżach marki własne stanowią ogromną konkurencję dla marek producenckich. Na ogół jednak wielkie firmy bagatelizują zagrożenie ze strony marek sklepowych. Nadal panuje bowiem przekonanie, że marki własne to produkty gorszej jakośc
27% rabatu
43,05
59,00 zł
niedostępny
Okładka książki Przywództwo plemienne
Dave Logan, John King i Halee Fischer-Wright w swojej książce podkreślają znaczenie plemion we współczesnym świecie i przywódców, którzy stoją na ich czele. Wychodzą z założenia, że jednostka może dobrze się czuć i skutecznie działać jedyni
27% rabatu
50,34
69,00 zł
niedostępny
Okładka książki Marketing partyzancki w mediach społecznościowych
Jay Conrad Levinson, ojciec marketingu partyzanckiego, oraz Shane Gibson, ekspert branży mediów społecznościowych, łączą w swojej książce ponadczasowe zasady marketingu partyzanckiego z najnowszymi aplikacjami i narzędziami wykorzystywanymi
27% rabatu
35,75
49,00 zł
niedostępny
Okładka książki Zarządzanie
Zarządzanie
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Autor prezentuje model skutecznego zarządzania silnie zorientowanego na praktykę, uzupełniając go obserwacją dwudziestu dziewięciu menedżerów z różnorodnych organizacji i branż w czasie jednego typowego dnia ich pracy. Wyciągając wnioski z
17% rabatu
57,43
69,00 zł
niedostępny
Okładka książki Zarządzanie projektami badawczo-rozwojowymi
Działania w sektorze badawczo-rozwójowym mają za zadanie tworzenie unikatowych produktów, usług, procesów, w celu zapewnienia innowacyjności organizacji, sektora lub kraju. Książka stanowi źródło kompleksowej wiedzy z zakresu zarządzania ta
17% rabatu
65,75
79,00 zł
niedostępny
Okładka książki Zarządzanie marką
Wiele firm może szybko skopiować niemal każdą innowację pojawiającą sią na rynku, O ile jednak łatwo jest naśladować cechy produktu, o tyle trudno imitować siłę marki, dlatego może się ona przyczynić do utrzymania trwałej przewagi konkurenc
27% rabatu
43,05
59,00 zł
niedostępny
Okładka książki Nadzór korporacyjny w spółkach Skarbu Państwa
W książce przedstawiono funkcjonowanie mechanizmów nadzoru korporacyjnego w spółkach Skarbu Państwa oraz wykazano, w jaki sposób państwowy charakter własności determinuje działanie tych mechanizmów. Atutem publikacji jest zaprezentowanie wy
20% rabatu
63,56
79,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
4
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj