ZARZĄDZANIE I MARKETING
Wskaźniki w analizie działalności przedsiębiorstwa
Autor:
Bragg Steven M.
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Książko Stevena Bragga, wybitnego specjalisty w dziedzinie rachunkowości, zawiera uporządkowany opis ponad 200 wskaźników, za pomocą których można zmierzyć zarówno finansowe aspekty działalności przedsiębiorstwa, jak i te związane z produkc
19% rabatu
67,06 zł
83,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,06 zł
Książka Władcy pieniądza jest barwną opowieścią o historii światowego kryzysu z przełomu lat 20. i 30. ubiegłego stulecia. Liaguat Ahamed, dyrektor i doradca w firmach zajmujących się inwestycjami, nie skupia się jedynie na mechanizmach eko
19% rabatu
109,87 zł
136,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 105,52 zł
Dynamicznie rozwijający się w ostatnich latach rynek ekologicznych produktów żywnościowych wywołuje wzrost zainteresowania zagadnieniami marketingu uwzględniającego specyfikę tego rynku. Niezwykle ważna staje się wiedza na temat zachowań ko
19% rabatu
55,75 zł
69,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,75 zł
Konsument w centrum uwagi
Autor:
Beemer Britt C.
Shook Robert L.
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Co jest najważniesze w świecie firm usługowych? Jak można osiągnąć przewagę nad konkurencją? Książka C. Britta Beemera i Roberta L. Shooka, amerykańskich badaczy rynku, daje wiele wartościowych odpowiedzi na te pytania, wynikających z przek
19% rabatu
58,98 zł
73,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,62 zł
Książka podejmuje temat kreacji w reklamie, której celem jest komunikowanie pozycji marki produktu. Analiza pozycji marki produktu i decyzje dotyczące pozycjonowania marki to najważniejsze strategiczne decyzje w marketingu. Efektywność krea
19% rabatu
42,01 zł
52,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,11 zł
Strategie marketingowe na rynku politycznym
Autor:
Jaśniok Michał
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Marketing stanowi dziś ważne narzędzie pozyskiwania i sprawowania władzy. Umiejętnie stosowany buduje wizerunek podmiotu politycznego, a przede wszystkim umożliwia osiągnięcie przewagi konkurencyjnej nad rywalami w długim okresie. Może takż
19% rabatu
58,98 zł
73,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,98 zł
Targi krajowe i zagraniczne oraz konferencje to znakomita okazja do nawiązania bezpośredniego kontaktu z klientami. Aby jednak móc ją wykorzystać, trzeba precyzyjnie określić cele, stworzyć dobry projekt wystawienniczy i profesjonalnie wpro
19% rabatu
57,36 zł
71,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,36 zł
Kapitał intelektualny Spojrzenie z perspektywy interesariuszy
Wydawca:
Oficyna Ekonomiczna
wysyłka: niedostępny
W książce autorzy uzasadniają i przekonują, że współcześnie nie można już łączyć konkurencyjności firmy jedynie z poziomem i efektywnością wykorzystania jej zasobów materialnych i niematerialnych będących w jej dyspozycji. W polskich warunk
19% rabatu
50,90 zł
63,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,90 zł
Podstawowe normy prawne regulujące zagadnienie corporate governance będą w Polsce podobne do ogólnie przyjętych w Unii Europejskiej, ale są potrzebne przynajmniej fragmenty regulacji i obyczajów „made in Poland", które będą uwzględniały swo
19% rabatu
83,21 zł
103,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 83,21 zł
Wiedza jest specyficznym rodzajem zasobów – w przeciwieństwie do wszystkich innych przybywa jej w miarę wykorzystywania. W książce starano się wyjaśnić, dlaczego coraz więcej firm podejmuje wyzwanie zarządzania wiedzą i jakie wiążą się z ty
19% rabatu
55,74 zł
69,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,74 zł
Znajomi na wagę złota
Autor:
Barefoot Darren
Szabo Julie
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Zasady marketingu się zmieniły. Doświadczeni specjaliści od promocji wiedzą, że bezpośredni kontakt z klientami w sieci to dziś obowiązek. Każda taka relacja może - z pożytkiem dla firmy - przerodzić się w przyjaźń. Znajomi na wagę złota to
19% rabatu
63,82 zł
79,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,82 zł
Analiza zachowań konsumenckich stanowi dziedzinę podlegającą ciągłym zmianom. Przyzwyczajenia i gusta klientów zmieniają się jak w kalejdoskopie. Książka skupia uwagę na najnowszych opracowaniach związanych z tym zagadnieniem i na ostatnich
16% rabatu
61,00 zł
73,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,00 zł
Spraw, aby ludzie chcieli polecać innym twoje produkty.
Dowiedz się, dlaczego niektóre produkty mają fanów na całym świecie. Odkryj, dlaczego każdy mówi o konkretnym laptopie, odtwarzaczu mp3, serwisie internetowym, samochodzie czy nawet l
19% rabatu
59,78 zł
74,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,23 zł
Piąta dyscyplina
Autor:
Peter M. Senge
Pat Lauer
Wydawca:
Wolters Kluwer
Magnum
wysyłka: niedostępny
Mistrzostwo osobiste , modele myślowe, wspólna wizja, zespołowe uczenie się i myślenie systemowe – to pięć dyscyplin, których opanowanie pozwoli na zbudowanie organizacji uczącej się, dzięki czemu można osiągnąć trwałą przewagę konkurencyjn
27% rabatu
50,58 zł
69,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,58 zł
David Huchins, opierając się na autorytecie największych japońskich guru, w książce Hoshin Kanri wskazuje drogę do sukcesu w konkurencyjnej rzeczywistości rynkowej. Koncentruje się na tym, od czego wszystko się zaczyna - na stałym ulepszani
27% rabatu
72,57 zł
99,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 72,57 zł
Osiągnięcie wzrostu przez innowację wydaje się bardzo trudne. Niemal wszystkie firmy borykają się z problemem osiągnięcia zysków z inwestycji w innowacje. Niektórym brakuje narzędzi pozwalających włączyć innowację do codziennej praktyki.
19% rabatu
39,59 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,59 zł
Field marketing to niezwykły przewodnik po zasadach i praktykach obowiązujących w marketingu terenowym. Autorzy opisują, na czym polega marketing terenowy oraz jak i kiedy można go stosować. Omawiają także szczegółowo metody stosowane w mar
19% rabatu
39,59 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,92 zł
Najlepsze kampanie marketingu cyfrowego
Autor:
Jones Calvin
Ryan Damian
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Co sprawia, że niektóre kampanie marketingowe odnoszą tak oszałamiający sukces nawet przy niewielkim budżecie? Jak dotrzeć do milionów osób, a nie wydać na to fortuny? Damian Ryan i Calvin Jones - znani specjaliści w dziedzinie marketingu c
19% rabatu
31,51 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,46 zł
Daj się znaleźć w sieci i pomnażaj swoje zyski, prowadząc skuteczne kampanie marketingowe w wyszukiwarkach
Jesteś początkującym przedsiębiorcą i zastanawiasz się jak w prosty, niedrogi i skuteczny sposób dotrzeć do potencjalnych klientów
19% rabatu
31,51 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,46 zł
Rozwinięcie koncepcji organizacji uczącej się sformułowanej przez Petera Senge w słynnej książce "Piąta dyscyplina"
Ideę organizacji uczącej się z pewnością łatwiej opisywać, niż stosować. Opis nie jest jednak w stanie oddać całego bogact
20% rabatu
71,08 zł
89,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 71,08 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|