ZARZĄDZANIE I MARKETING
Wiedza jest specyficznym rodzajem zasobów – w przeciwieństwie do wszystkich innych przybywa jej w miarę wykorzystywania. W książce starano się wyjaśnić, dlaczego coraz więcej firm podejmuje wyzwanie zarządzania wiedzą i jakie wiążą się z ty
19% rabatu
55,57 zł
69,00 zł
niedostępny
Znajomi na wagę złota
Autor:
Barefoot Darren
Szabo Julie
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Zasady marketingu się zmieniły. Doświadczeni specjaliści od promocji wiedzą, że bezpośredni kontakt z klientami w sieci to dziś obowiązek. Każda taka relacja może - z pożytkiem dla firmy - przerodzić się w przyjaźń. Znajomi na wagę złota to
19% rabatu
63,63 zł
79,00 zł
niedostępny
Analiza zachowań konsumenckich stanowi dziedzinę podlegającą ciągłym zmianom. Przyzwyczajenia i gusta klientów zmieniają się jak w kalejdoskopie. Książka skupia uwagę na najnowszych opracowaniach związanych z tym zagadnieniem i na ostatnich
17% rabatu
60,82 zł
73,00 zł
niedostępny
Spraw, aby ludzie chcieli polecać innym twoje produkty.
Dowiedz się, dlaczego niektóre produkty mają fanów na całym świecie. Odkryj, dlaczego każdy mówi o konkretnym laptopie, odtwarzaczu mp3, serwisie internetowym, samochodzie czy nawet l
27% rabatu
54,06 zł
74,00 zł
niedostępny
Piąta dyscyplina
Autor:
Peter M. Senge
Pat Lauer
Wydawca:
Wolters Kluwer
Magnum
wysyłka: niedostępny
Mistrzostwo osobiste , modele myślowe, wspólna wizja, zespołowe uczenie się i myślenie systemowe – to pięć dyscyplin, których opanowanie pozwoli na zbudowanie organizacji uczącej się, dzięki czemu można osiągnąć trwałą przewagę konkurencyjn
27% rabatu
50,41 zł
69,00 zł
niedostępny
David Huchins, opierając się na autorytecie największych japońskich guru, w książce Hoshin Kanri wskazuje drogę do sukcesu w konkurencyjnej rzeczywistości rynkowej. Koncentruje się na tym, od czego wszystko się zaczyna - na stałym ulepszani
27% rabatu
72,33 zł
99,00 zł
niedostępny
Osiągnięcie wzrostu przez innowację wydaje się bardzo trudne. Niemal wszystkie firmy borykają się z problemem osiągnięcia zysków z inwestycji w innowacje. Niektórym brakuje narzędzi pozwalających włączyć innowację do codziennej praktyki.
19% rabatu
39,47 zł
49,00 zł
niedostępny
Field marketing to niezwykły przewodnik po zasadach i praktykach obowiązujących w marketingu terenowym. Autorzy opisują, na czym polega marketing terenowy oraz jak i kiedy można go stosować. Omawiają także szczegółowo metody stosowane w mar
27% rabatu
35,80 zł
49,00 zł
niedostępny
Najlepsze kampanie marketingu cyfrowego
Autor:
Jones Calvin
Ryan Damian
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Co sprawia, że niektóre kampanie marketingowe odnoszą tak oszałamiający sukces nawet przy niewielkim budżecie? Jak dotrzeć do milionów osób, a nie wydać na to fortuny? Damian Ryan i Calvin Jones - znani specjaliści w dziedzinie marketingu c
25% rabatu
29,36 zł
39,00 zł
niedostępny
Daj się znaleźć w sieci i pomnażaj swoje zyski, prowadząc skuteczne kampanie marketingowe w wyszukiwarkach
Jesteś początkującym przedsiębiorcą i zastanawiasz się jak w prosty, niedrogi i skuteczny sposób dotrzeć do potencjalnych klientów
25% rabatu
29,36 zł
39,00 zł
niedostępny
Rozwinięcie koncepcji organizacji uczącej się sformułowanej przez Petera Senge w słynnej książce "Piąta dyscyplina"
Ideę organizacji uczącej się z pewnością łatwiej opisywać, niż stosować. Opis nie jest jednak w stanie oddać całego bogact
20% rabatu
70,87 zł
89,00 zł
niedostępny
Zarządzanie kreatywnymi pracownikami
Autor:
Torr Gordon
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Zarządzanie kreatywnymi pracownikami to napisany z pasją polemiczny, lecz niezwykle praktyczny przewodnik, który wyjaśnia jak, gdzie i kiedy wydobyć to, co najlepsze z najcenniejszego z zasobów - z wyobraźni utalentowanych jednostek.
Niez
17% rabatu
49,15 zł
59,00 zł
niedostępny
Otwarte przywództwo w czasach mediów społecznych
Autor:
Charlene Li
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
"Bądź otwarty, bądź przejrzysty, bądź autentyczny" - to mantra współczesnego przywództwa, ale rzadko widać jej faktyczne zastosowanie w firmach. Tradycyjnie biznes opiera się na kontroli i trudno jest zmienić dotychczasowy sposób funkcjonow
24% rabatu
52,75 zł
69,00 zł
niedostępny
W wielu branżach marki własne stanowią ogromną konkurencję dla marek producenckich. Na ogół jednak wielkie firmy bagatelizują zagrożenie ze strony marek sklepowych. Nadal panuje bowiem przekonanie, że marki własne to produkty gorszej jakośc
27% rabatu
43,11 zł
59,00 zł
niedostępny
Przywództwo plemienne
Autor:
Dave Logan
Fischer-Wright Halee
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Dave Logan, John King i Halee Fischer-Wright w swojej książce podkreślają znaczenie plemion we współczesnym świecie i przywódców, którzy stoją na ich czele. Wychodzą z założenia, że jednostka może dobrze się czuć i skutecznie działać jedyni
27% rabatu
50,41 zł
69,00 zł
niedostępny
Marketing partyzancki w mediach społecznościowych
Autor:
Levinson Conrad Jay
Gibson Shane
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Jay Conrad Levinson, ojciec marketingu partyzanckiego, oraz Shane Gibson, ekspert branży mediów społecznościowych, łączą w swojej książce ponadczasowe zasady marketingu partyzanckiego z najnowszymi aplikacjami i narzędziami wykorzystywanymi
27% rabatu
35,80 zł
49,00 zł
niedostępny
Autor prezentuje model skutecznego zarządzania silnie zorientowanego na praktykę, uzupełniając go obserwacją dwudziestu dziewięciu menedżerów z różnorodnych organizacji i branż w czasie jednego typowego dnia ich pracy. Wyciągając wnioski z
17% rabatu
57,50 zł
69,00 zł
niedostępny
Zarządzanie projektami badawczo-rozwojowymi
Autor:
Kisielnicki Jerzy
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Działania w sektorze badawczo-rozwójowym mają za zadanie tworzenie unikatowych produktów, usług, procesów, w celu zapewnienia innowacyjności organizacji, sektora lub kraju. Książka stanowi źródło kompleksowej wiedzy z zakresu zarządzania ta
20% rabatu
62,91 zł
79,00 zł
niedostępny
Zarządzanie marką
Autor:
Kall Jacek
Kłeczek Ryszard
Sagan Adam
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Wiele firm może szybko skopiować niemal każdą innowację pojawiającą sią na rynku, O ile jednak łatwo jest naśladować cechy produktu, o tyle trudno imitować siłę marki, dlatego może się ona przyczynić do utrzymania trwałej przewagi konkurenc
27% rabatu
43,11 zł
59,00 zł
niedostępny
Nadzór korporacyjny w spółkach Skarbu Państwa
Autor:
Postuła Igor
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
W książce przedstawiono funkcjonowanie mechanizmów nadzoru korporacyjnego w spółkach Skarbu Państwa oraz wykazano, w jaki sposób państwowy charakter własności determinuje działanie tych mechanizmów.
Atutem publikacji jest zaprezentowanie wy
19% rabatu
63,63 zł
79,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|