ZARZĄDZANIE I MARKETING

Okładka książki Wskaźniki w analizie działalności przedsiębiorstwa
Książko Stevena Bragga, wybitnego specjalisty w dziedzinie rachunkowości, zawiera uporządkowany opis ponad 200 wskaźników, za pomocą których można zmierzyć zarówno finansowe aspekty działalności przedsiębiorstwa, jak i te związane z produkc
19% rabatu
67,06
83,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,06
Okładka książki Władcy pieniądza
Władcy pieniądza
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Książka Władcy pieniądza jest barwną opowieścią o historii światowego kryzysu z przełomu lat 20. i 30. ubiegłego stulecia. Liaguat Ahamed, dyrektor i doradca w firmach zajmujących się inwestycjami, nie skupia się jedynie na mechanizmach eko
19% rabatu
109,87
136,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 105,52
Okładka książki Marketing ekologicznych produktów żywnościowych
Dynamicznie rozwijający się w ostatnich latach rynek ekologicznych produktów żywnościowych wywołuje wzrost zainteresowania zagadnieniami marketingu uwzględniającego specyfikę tego rynku. Niezwykle ważna staje się wiedza na temat zachowań ko
19% rabatu
55,75
69,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,75
Okładka książki Konsument w centrum uwagi
Co jest najważniesze w świecie firm usługowych? Jak można osiągnąć przewagę nad konkurencją? Książka C. Britta Beemera i Roberta L. Shooka, amerykańskich badaczy rynku, daje wiele wartościowych odpowiedzi na te pytania, wynikających z przek
19% rabatu
58,98
73,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,62
Okładka książki Kreacja w reklamie
Książka podejmuje temat kreacji w reklamie, której celem jest komunikowanie pozycji marki produktu. Analiza pozycji marki produktu i decyzje dotyczące pozycjonowania marki to najważniejsze strategiczne decyzje w marketingu. Efektywność krea
19% rabatu
42,01
52,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,11
Okładka książki Strategie marketingowe na rynku politycznym
Marketing stanowi dziś ważne narzędzie pozyskiwania i sprawowania władzy. Umiejętnie stosowany buduje wizerunek podmiotu politycznego, a przede wszystkim umożliwia osiągnięcie przewagi konkurencyjnej nad rywalami w długim okresie. Może takż
19% rabatu
58,98
73,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,98
Okładka książki Marketing wystawienniczy
Marketing wystawienniczy
Autor: Siskind Barry
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Targi krajowe i zagraniczne oraz konferencje to znakomita okazja do nawiązania bezpośredniego kontaktu z klientami. Aby jednak móc ją wykorzystać, trzeba precyzyjnie określić cele, stworzyć dobry projekt wystawienniczy i profesjonalnie wpro
19% rabatu
57,36
71,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,36
Okładka książki Kapitał intelektualny Spojrzenie z perspektywy interesariuszy
W książce autorzy uzasadniają i przekonują, że współcześnie nie można już łączyć konkurencyjności firmy jedynie z poziomem i efektywnością wykorzystania jej zasobów materialnych i niematerialnych będących w jej dyspozycji. W polskich warunk
19% rabatu
50,90
63,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,90
Okładka książki Nadzór korporacyjny
Podstawowe normy prawne regulujące zagadnienie corporate governance będą w Polsce podobne do ogólnie przyjętych w Unii Europejskiej, ale są potrzebne przynajmniej fragmenty regulacji i obyczajów „made in Poland", które będą uwzględniały swo
19% rabatu
83,21
103,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 83,21
Okładka książki Zarządzanie wiedzą w organizacji
Wiedza jest specyficznym rodzajem zasobów – w przeciwieństwie do wszystkich innych przybywa jej w miarę wykorzystywania. W książce starano się wyjaśnić, dlaczego coraz więcej firm podejmuje wyzwanie zarządzania wiedzą i jakie wiążą się z ty
19% rabatu
55,74
69,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,74
Okładka książki Znajomi na wagę złota
Zasady marketingu się zmieniły. Doświadczeni specjaliści od promocji wiedzą, że bezpośredni kontakt z klientami w sieci to dziś obowiązek. Każda taka relacja może - z pożytkiem dla firmy - przerodzić się w przyjaźń. Znajomi na wagę złota to
19% rabatu
63,82
79,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,82
Okładka książki Zachowania konsumentów
Analiza zachowań konsumenckich stanowi dziedzinę podlegającą ciągłym zmianom. Przyzwyczajenia i gusta klientów zmieniają się jak w kalejdoskopie. Książka skupia uwagę na najnowszych opracowaniach związanych z tym zagadnieniem i na ostatnich
16% rabatu
61,00
73,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,00
Okładka książki Marketing szeptany
Marketing szeptany
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Spraw, aby ludzie chcieli polecać innym twoje produkty. Dowiedz się, dlaczego niektóre produkty mają fanów na całym świecie. Odkryj, dlaczego każdy mówi o konkretnym laptopie, odtwarzaczu mp3, serwisie internetowym, samochodzie czy nawet l
19% rabatu
59,78
74,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,23
Okładka książki Piąta dyscyplina
Piąta dyscyplina
wysyłka: niedostępny
Mistrzostwo osobiste , modele myślowe, wspólna wizja, zespołowe uczenie się i myślenie systemowe – to pięć dyscyplin, których opanowanie pozwoli na zbudowanie organizacji uczącej się, dzięki czemu można osiągnąć trwałą przewagę konkurencyjn
27% rabatu
50,58
69,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,58
Okładka książki Hoshin Kanri
Hoshin Kanri
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
David Huchins, opierając się na autorytecie największych japońskich guru, w książce Hoshin Kanri wskazuje drogę do sukcesu w konkurencyjnej rzeczywistości rynkowej. Koncentruje się na tym, od czego wszystko się zaczyna - na stałym ulepszani
27% rabatu
72,57
99,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 72,57
Okładka książki Przez innowację do wzrostu
Osiągnięcie wzrostu przez innowację wydaje się bardzo trudne. Niemal wszystkie firmy borykają się z problemem osiągnięcia zysków z inwestycji w innowacje. Niektórym brakuje narzędzi pozwalających włączyć innowację do codziennej praktyki.
19% rabatu
39,59
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,59
Okładka książki Field Marketing
Field Marketing
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Field marketing to niezwykły przewodnik po zasadach i praktykach obowiązujących w marketingu terenowym. Autorzy opisują, na czym polega marketing terenowy oraz jak i kiedy można go stosować. Omawiają także szczegółowo metody stosowane w mar
19% rabatu
39,59
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,92
Okładka książki Najlepsze kampanie marketingu cyfrowego
Co sprawia, że niektóre kampanie marketingowe odnoszą tak oszałamiający sukces nawet przy niewielkim budżecie? Jak dotrzeć do milionów osób, a nie wydać na to fortuny? Damian Ryan i Calvin Jones - znani specjaliści w dziedzinie marketingu c
19% rabatu
31,51
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,46
Okładka książki Daj się znaleźć w sieci
Daj się znaleźć w sieci
Autor: Lutze Heather
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Daj się znaleźć w sieci i pomnażaj swoje zyski, prowadząc skuteczne kampanie marketingowe w wyszukiwarkach Jesteś początkującym przedsiębiorcą i zastanawiasz się jak w prosty, niedrogi i skuteczny sposób dotrzeć do potencjalnych klientów
19% rabatu
31,51
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,46
Okładka książki Piąta dyscyplina Materiały dla praktyka
Rozwinięcie koncepcji organizacji uczącej się sformułowanej przez Petera Senge w słynnej książce "Piąta dyscyplina" Ideę organizacji uczącej się z pewnością łatwiej opisywać, niż stosować. Opis nie jest jednak w stanie oddać całego bogact
20% rabatu
71,08
89,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 71,08
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
4
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj