Przez innowację do wzrostu. Jak wprowadzić innowację przełomową
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788375267082
EAN:
9788375267082
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Jak wprowadzić innowację przełomową
format:
16.8x24.0cm
język:
polski
Seria:
ZARZĄDZANIE I MARKETING
liczba stron:
300
rok wydania:
2010
(0) Sprawdź recenzje
19% rabatu
58,98 zł
Cena detaliczna:
73,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,98 zł
Opis produktuZasady bezpieczeństwa
Osiągnięcie wzrostu przez innowację wydaje się bardzo trudne. Niemal wszystkie firmy borykają się z problemem osiągnięcia zysków z inwestycji w innowacje. Niektórym brakuje narzędzi pozwalających włączyć innowację do codziennej praktyki.
Autorzy książki `Przez innowację do wzrostu` zdobyli bogate doświadczenia, pomagając dziesiątkom firm osiągnąć wzrost oparty na innowacji. Przedstawiają sprawdzone na rynku metody, które pozwolą menedżerom tworzyć nowe, rozwojowe firmy i systematycznie dążyć do wzrostu przez innowację. Wskazują także pułapki na drodze do udanej innowacji i sposoby ich ominięcia. Prezentują ramy pojęciowe, narzędzia i schematy, które ułatwią czytelnikowi: - dostrzec szansę, niezauważone dotychczas przez konkurentów, - opracować rozwiązania prowadzące do nowego wzrostu, - zarządzać ryzykiem na wczesnych etapach rozwoju projektów, - tworzyć systemy i struktury pozwalające podejmować udane działania gospodarcze. x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|