Okładka książki Komunikacja korporacyjna. Przewodnik po teorii i praktyce

Komunikacja korporacyjna. Przewodnik po teorii i praktyce

Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788326411298
EAN: 9788326411298
oprawa: Miękka
podtytuł: Przewodnik po teorii i praktyce
format: 17.0x24.0cm
język: polski
liczba stron: 308
rok wydania: 2010
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
19% rabatu
58,53 zł
Cena detaliczna: 
72,45 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,53
Co to jest komunikacja korporacyjna?
W jaki sposób realizować ją w przedsiębiorstwie?
Jaki jest jej wpływ na działanie przedsiębiorstwa?

Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w niniejszej książce. Autor poruszył w niej wiele ważnych problemów oraz wskazał ich praktyczne rozwiązania, które poparł przykładami. To unikalne połączenie teorii z doświadczeniami wielu praktyków pozwala na wyczerpujący przegląd zagadnień dotyczących komunikacji w przedsiębiorstwie.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj