Okładka książki Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach.. w.2

Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach.. w.2

Wydawca: CeDeWu
wysyłka: 48h
ISBN: 9788381026697
EAN: 9788381026697
oprawa: oprawa: broszurowa
format: 236x167 mm
język: polski
liczba stron: 182
rok wydania: 2023
(0) Sprawdź recenzje
34% rabatu
45,30 zł
Cena detaliczna: 
69,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,36

Opis produktu

Cechą wyróżniającą książki Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych jest przeprowadzenie analiz w oparciu o obserwację zmian zachodzących na rynku usług zdrowotnych i udowodnienie tezy, że mamy do czynienia z dynamicznie rozwijającym się segmentem usług.
Szczególnym walorem poznawczym i analitycznym są jednak przykłady (case study), które nie tylko stanowią uzupełnienie rozważań teoretycznych, ale także w sposób bardzo przejrzysty i zrozumiały wyjaśniają zawiłości świadczenia usług zdrowotnych, zwłaszcza z punktu widzenia ryzyka, które towarzyszy działalności podmiotów świadczących tego typu usługi.
Poszukiwanie metod i sposobów rozszerzenia zakresu oraz poprawy jakości świadczonych usług medycznych ożywia dyskusja na temat kierunków i zakresu działań, które powinny być podejmowane przez właścicieli, a także kadrę zarządzającą podmiotów dostarczających usługi zdrowotne.
Szczególną uwagę należy zwrócić na zamieszczone zestawy rozwiązań i porad ekonomiczno-organizacyjnych, które można wdrożyć lub wykorzystać w każdym podmiocie prowadzącym działalność w sferze usług zdrowotnych.
Z recenzji prof. SGH, dr hab. Agnieszki Alińskiej

x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj