Zarządzanie ludźmi wobec wyzwań technologicznych i społeczno-demograficznych
Autor:
Beata Buchelt (red. nauk.)
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: 48h
ISBN:
9788381028110
EAN:
9788381028110
oprawa:
Miękka
format:
235x165 mm
język:
polski
liczba stron:
156
rok wydania:
2024
(0) Sprawdź recenzje
33% rabatu
40,43 zł
Cena detaliczna:
60,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,31 zł
Opis produktu
Dynamicznie zmieniające się otoczenie stawia przed organizacjami nowe wyzwania w zakresie zarządzania ludźmi. Zwiększająca się różnorodność, w tym przede wszystkim wiekowa, oraz rozwiązania technologiczne zmieniające sposoby i charakter pracy to kluczowe - choć nie jedyne - czynniki, jakie powinny być brane pod uwagę podczas implementacji rozwiązań związanych z efektywnym zarządzaniem pracownikami we współczesnych organizacjach. Niniejsza publikacja przybliża wybrane aspekty zarządzania ludźmi, w tym:
• kształtowanie wizerunku pracodawcy,
• praca człowieka w warunkach nowoczesnych technologii,
• dobrostan pracowników,
• zarządzanie różnorodnością, ze szczególnym uwzględnieniem różnorodności wiekowej.
Wielowymiarowość rozważań daje czytelnikowi możliwość zapoznania się z efektywnymi metodami i narzędziami zarządzania pracownikami w kontekście wyzwań gospodarki opartej na wiedzy. Zawarty w monografii zestaw zagadnień koresponduje z aktualnymi wyzwaniami w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi we współczesnych organizacjach sektora prywatnego i publicznego.
Złożoność podjętych problemów sprawia, że niektóre zagadnienia zostały jedynie zasygnalizowane, a prezentowane przez poszczególnych autorów koncepcje stanowić mogą zalążek do dalszej dyskusji, badań i doskonalenia praktyk zarządzania ludźmi. Tym samym monografia skierowana jest zarówno do badaczy, jak i praktyków zarządzania kapitałem ludzkim.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|