Zarządzanie produktem dla bystrzaków
Autor:
Lawley Brian
Schure Pamela
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-283-5929-1
EAN:
9788328359291
oprawa:
Miękka
format:
17.0x23.5cm
język:
polski
Seria:
DLA BYSTRZAKÓW
liczba stron:
384
rok wydania:
2022
(0) Sprawdź recenzje
40% rabatu
29,47 zł
Cena detaliczna:
49,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,42 zł
Opis produktu
Opracuj skuteczną strategię dla swojego produktu
Uzyskaj informacje zwrotne od klientów i z rynku, żeby zmaksymalizować przychody Naucz się wywierać wpływ na zespół Podręcznik efektywnego zarządzania produktem W Stanach Zjednoczonych menedżer produktu jest uznawany za czwartą najważniejszą osobę w firmie. Jednak tylko nieliczna grupa menedżerów produktu przeszła formalne szkolenie zawodowe. Jeśli planujesz objąć to stanowisko lub obecnie je zajmujesz, ta książka zapewni Ci solidne podstawy, czyli koncepcje, praktyki i narzędzia, których potrzebujesz, by rozwijać swoją karierę. W książce: Zasady zarządzania produktem Fazy cyklu życia produktu Skuteczne badania rynku Analiza konkurencji Efektywne wprowadzanie produktu na rynek O autorach Brian Lawley jest prezesem i założycielem 280 Group, czołowej firmy konsultingowej i szkoleniowej specjalizującej się w zarządzaniu produktem. Pamela Schure jest dyrektorem ds. produktów i usług w 280 Group. Pracowała jako menedżer produktu, marketingu produktu oraz w dziale marketingu między innymi w Apple i Adaptec. x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|