![]() Chcesz być normalny czy szczęśliwy
Autor:
Robert Betz
Wydawca:
Studio Astropsychologii
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788373775411
EAN:
9788373775411
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Przełom w życiu
format:
14.5x20.5cm
język:
polski
liczba stron:
188
rok wydania:
2012
(0) Sprawdź recenzje
39% rabatu
20,81 zł
Cena detaliczna:
34,30 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,81 zł
Opis produktuJak często masz ochotę coś zrobić, ale przed działaniem powstrzymuje Cię myśl, co o tym powiedzą inni? Każdy człowiek ma podobne wątpliwości. Należymy do różnych grup, które w naszym odczuciu zapewniają nam bezpieczeństwo, ale czy nie odbierają też indywidualności? Pozwalamy, by życie wymykało nam się z rąk i poświęcamy własne szczęście na ołtarzu poprawności. Czas na zmiany! Ta książka doda Ci odwagi, by uczynić swoje życie wspaniałą przygodą. Dzięki niej zrzucisz z siebie ciężar stresu i nauczysz się dbać o własne dobro. Znajdziesz tu niezawodne sposoby na zaprzestanie stawiania się w roli ofiary i traktowania strachu jako motoru napędowego swoich działań. Autor zdradzi Ci także tajniki świadomego i w pełni odpowiedzialnego rodzicielstwa. Czas zacząć żyć w zgodzie z samym sobą i otworzyć się na prawdziwe szczęście, które zapewni Ci ogromną satysfakcję i zagwarantuje wolność. Receptę na nowe życie wystawi Ci Robert Betz. Jest on psychologiem i doradcą życiowym, odnoszącym wielkie sukcesy w swojej praktyce zawodowej oraz autorem wielu bestsellerów. Dzięki niemu uświadomisz sobie, że wszystko co robisz uzależnione jest wyłącznie od Ciebie samego. Specjalnie opracowane przez niego medytacje, będą dla Ciebie inspirującym drogowskazem i cenną pomocą na drodze Twojej przemiany dotychczasowej rzeczywistości. Weź życie we własne ręce i nadaj mu całkowicie nowy kierunek. Bądź oryginałem, a nie kopią innych. x
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|