nowość
PAKIET SZCZĘŚCIE CZY FART / ŚCIEŻKA
SZCZĘŚCIE CZY FARTSzczęście czy fart? pokazuje różnice między fartem a szczęściem i ujawnia sekrety szczęścia. Właśnie szczęścia, nie fartu. Szczęścia, które można stworzyć samemu, tworząc mu „odpowiednie warunki”.Dwaj przyjaciele spotykają się po latach. Jeden odziedziczył wielką fortunę, ale stracił wszystko. Szczęście mu nie sprzyjało?Drugi zaczynał od zera i odniósł sukces. Miał fart? Tak właśnie myśli ten, któremu się nie powiodło. I dlatego ten, któremu się powiodło, opowiada przyjacielowi pewną legendę...Fernando Trias de Bes, Álex Rovira Celma – światowej sławy konsultanci biznesowi, ekonomiści z dyplomami MBA, wykładowcy w słynnej szkole zarządzania ESADE w Barcelonie, drugiej według „The Wall Street Journal” w rankingu najbardziej prestiżowych uczelni w Europie. Ich firma konsultingowa Salvetti & Llombart obsługuje klientów z całego świata, m.in. Microsoft, Pepsico, Sony, Nestlé, Dannon, Hewlett-Packard, Mercedes-Benz, Credit Suisse, Frito-Lay. Álex i Fernando obserwowali firmy tworzące swój sukces i takie, które biernie podążają za trendami rynku. Szukając odpowiedzi na pytanie, od czego naprawdę zależy sukces i porażka, odkryli zasady, które pozwoliły wybitnym jednostkom dojść na szczyt. Opisali je nie w poważnym poradniku, lecz w krótkiej opowieści dla każdego: Szczęście czy fart?ŚCIEŻKARewolucyjny sposób myślenia o wszystkim!„Zmienię wasze życie!” – mówi najpopularniejszy wykładowca Harvardu. I dotrzymuje słowa.Tylko zapomnijcie o wszystkim, czego was uczono! – A uczy chińskiej filozofii…Wyzwanie wobec tradycji i kultury Zachodu!To nie jest książka filozoficzna ani wykład filozofii, choć przekazuje idee starożytnych chińskich mędrców. Nie jest poradnikiem, choć uczy, jak każdy może zmieniać swoje życie na lepsze. Nie wymaga ani wiedzy, ani zainteresowania historią, filozofią ani Chinami.To jedyna w swoim rodzaju inspirująca, pasjonująca i przekonująca opowieść charyzmatycznego profesora, który przetwarza myśli starożytnych chińskich mędrców na naszą codzienność, obalając utarte schematy myślenia.WIELKIE ZMIANY DOKONUJ SIĘ W MAŁYCH SŁOWACH, DROBNYCH GESTACH, ZWYCZAJNYCH CZYNACH I ZACHOWANIACH W CODZIENNOŚCI. TAM, GDZIE TOCZY SIĘ NASZE ŻYCIE.Profesor MICHAEL PUETT na Harvardzie ma status gwiazdy, choć pozostaje skromnym i czarującym człowiekiem. Jego zajęcia z chińskiej filozofii to fenomen, trzecie pod względem popularności – po ekonomii i informatyce. Tak oblegane, że przeniesiono je do tysiącosobowej sali. Choć jego studenci nie zawsze interesują się historią i chińskimi filozofami...Ty też nie musisz znać ani nawet zapamiętać ich imion. Ale po przeczytaniu tej książki powtórzysz za studentami profesora: „Teraz wiem, jak zmieniać swoje życie na lepsze”.I pamiętaj, że ty, jak każdy, możesz zmieniać swoje życie niezależnie od wrodzonych i wyuczonych cech i sytuacji. Tylko musisz inaczej podejść do codziennego życia, by żyć dobrze i z sensem.CHRISTINE GROSS-LOH – dziennikarka, doktor historii wschodnioazjatyckiej i wykładowca filozofii chińskiej na Uniwersytecie Harvarda. Zafascynowana, jak inni studenci, wykładami profesora Puetta, ujęła ich kwintesencję w formę książki. Ścieżka została wydana w 20 krajach, jest szeroko komentowana i... znalazła się na pierwszych miejscach list bestsellerów.
35% rabatu
26,06
39,80 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Wyprawa
Wyprawa
Wydawca: WAM
wysyłka: 48h
Dwa bieguny Ziemi w ciągu roku, przejście przez Grenlandię i Pustynię Gibsona, zdobycie Mount Vinson, Kilimandżaro i Huayna Potosi w Andach, wyprawa Solo TransAntarctica, dwukrotne przepłynięcie jachtem Atlantyku, projekt Wisła… Tego wszystkiego dokonał jeden człowiek. Jak to możliwe? Mamy w sobie ogromne zasoby energii, która pozwala planować wielkie rzeczy i działać w najtrudniejszych, najbardziej nieoczekiwanych sytuacjach. Ta książka uczy, jak spożytkować tę energię na co dzień. Pokazuje, jak uchwycić sens życia, zwłaszcza w tych momentach, kiedy zaczynamy go tracić. Marek Kamiński, najwybitniejszy polski podróżnik, w zderzeniu z samotnością i ekstremalnymi warunkami poznał własne ograniczenia i możliwości. Tę praktyczną wiedzę wciela w życie. Skorzystaj z jego wyjątkowego doświadczenia i wyrusz na wyprawę. Nawet jeśli będzie nią ta najtrudniejsza – do własnego wnętrza. Marek Kamiński – podróżnik i filozof, przedsiębiorca, mówca motywacyjny, autor książek. Jako pierwszy człowiek w historii zdobył oba bieguny Ziemi w jednym roku. Ostatnio opublikował: Idź własną drogą.
35% rabatu
26,13
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Born to Build
Born to Build
Wydawca: Gallup Press
wysyłka: 48h
Are you born to build? Yes! Each of us is born to build, and we all have specific talents unique to us. Born to Build inspires entrepreneurs and ambitious, self-motivated people to build something that will change the world. Your venture could be a small business that grows into a mammoth enterprise, a thriving new division in an existing company, a nonprofit, a social enterprise or a church -- anything that makes a lasting impact.
14% rabatu
98,90
115,00 zł
Dodaj
do koszyka
The Psychology of Working Life
What motivates us to do a good job? When does the pressure of work impact upon our health and well-being? How can employers choose the right candidates? The Psychology of Working Life shows how, whether we like it or not, the way we work, and our feelings about it, play a fundamental role in overall well-being. From the use of psychometrics in recruiting the right candidate, to making working life more efficient, the book illustrates how work in industrialized societies continues to be founded upon core psychological ideas. Motivation and job satisfaction have become recognized as key to job design and The Psychology of Working Life suggests that changing the way we work can impact on our stress levels, overall health, and productivity.
8% rabatu
48,25
52,45 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
10 kroków do maksymalnej produktywności / Nozbe
Czy wiesz, że faktyczną pracę wykonujemy zaledwie przez 4 z 8 godzin w ciągu dnia? A pełne skupienie osiągamy zaledwie przez 2-3 godziny dziennie... i nie jest to wcale zły wynik. Masz zatem od 10 do 15 godzin tygodniowo na intensywną pracę. Realizujesz wtedy kluczowe zadania, które popychają Twoje projekty do przodu? Bardzo możliwe, że nie. Pora dowiedzieć się, dlaczego tak jest oraz przede wszystkim jak temu zaradzić?!
27% rabatu
21,83
29,90 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Współczesna edukacja menedżerska
Książka prezentuje aktualne wyzwania edukacji menedżerskiej w szerokim kontekście społeczno-gospodarczym. Autorka szczególną uwagę skupia na profesji menedżera, jego środowisku pracy oraz kompetencjach. Porusza również problematykę tożsamości, roli, wartości i autorytetu menedżera. Zastosowanie etnografii jako metody badawczej pozwoliło na kompleksowe ujęcie procesu edukacji menedżerskiej i ukazało złożoność relacji pomiędzy jego uczestnikami. Umożliwiło podjęcie takich tematów jak typologie szkół zarządzania, programy i metody edukacyjne, specyfika kształcenia menedżerów, a także rola nauczyciela akademickiego w tym procesie. Książka opiera się na wynikach dogłębnych badań terenowych prowadzonych w latach 2012–2018 i wpisuje się w nurt symboliczno-interpretatywny. *** Dr Agnieszka Postuła – pracownik naukowy na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Zajmuje się antropologią organizacji i od lat prowadzi badania terenowe dotyczące komunikacji, profesji, kultury w organizacjach, ról społecznych oraz edukacji menedżerskiej. Zainteresowania zawodowe dr A. Postuły obejmują także szkolenia z zakresu budowania zespołu, pracy grupowej, komunikacji interpersonalnej i negocjacji, co wykorzystuje w pracy trenerskiej i doradczej. Autorka wielu publikacji w językach polskim, angielskim i rosyjskim.
32% rabatu
37,33
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Droga do finansowej wolności
Czy problemy finansowe spędzają ci sen z powiek? A może dzięki pieniądzom jesteś w stanie urzeczywistnić wszystkie swoje pragnienia? Ta książka pokazuje drogę do dobrobytu, finansowego zabezpieczenia i finansowej wolności – drogę dostępną dla każdego. Bodo Schäfer odkrywa wypróbowane sekrety budowania bogactwa i przedstawia zdumiewająco proste i jednocześnie bardzo skuteczne techniki przynoszącego zyski obchodzenia się z pieniędzmi. Z książki dowiesz się, jak: w ciągu siedmiu lat zarobić pierwszy milion, dzięki zastosowaniu 11 zaskakująco efektywnych metod niemalże natychmiast zwiększyć swoje dochody, w zadziwiająco krótkim czasie zacząć żyć z procentów, uzyskiwać co najmniej 12-procentowe odsetki, szybko pozbyć się długów i jednocześnie budować swój majątek, zaprząc do pracy lokaty pieniężne. Tak jak można się nauczyć latać, nurkować czy programować, można sobie przyswoić wiadomości o tym, jak osiągnąć dobrobyt – wystarczy poznać kilka bardzo ważnych podstawowych zasad. *** Spośród mnóstwa książek poświęconych najlepszym sposobom dojścia do bogactwa ta zdecydowanie się wyróżnia i dystansuje wszystkie pozostałe. „Die Welt” Udzielając wielu konkretnych rad z dużą znajomością rzeczy i posługując się lekkim stylem, bierze on czytelnika za rękę i prowadzi go drogą do pierwszego miliona. „Focus” Money-coach Schäfer pokazuje zarówno przedsiębiorcom, jak i osobom żyjącym z pensji, jak mogą stać się naprawdę bogatymi ludźmi. Potrząsa czytelnikiem, by za chwilę przekazać mu sporą dawkę praktycznej wiedzy. „Süddeutsche Zeitung” *** Bodo Schäfer - W wieku 16 lat wyemigrował do USA, gdzie poznał swojego pierwszego mentora. W wieku lat 26 przeżył ciężki kryzys finansowy. Szukając pomocy, znalazł coacha, który wskazał mu drogę do dobrobytu. W wieku 30 lat był już człowiekiem wolnym finansowo. Postanowił swoją wiedzę o dochodzeniu do zamożności przekazywać innym podczas seminariów, które prowadził w wielu krajach, m.in. w Australii, Rosji, Korei Płd., Singapurze, Grecji, na Węgrzech. Wraz ze swoim partnerem biznesowym Berndem Reintgenem prowadzi firmę Reintgen & Schäfer zajmującą się doradztwem dla zamożnych inwestorów. Jest autorem sześciu bestsellerów z listy magazynu „Der Spiegel”. Droga do finansowej wolności została wydana w ponad 30 krajach w łącznym nakładzie ponad 10 milionów egzemplarzy. W Niemczech przez ponad dwa lata utrzymywała się na pierwszym miejscu listy bestsellerów.
35% rabatu
29,40
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Zwinnologia
Doświadczyłeś zmiany na własnej skórze? Szukałeś metody poradzenia sobie ze zmianami? Jesteśmy skłonni się założyć, że zetknąłeś się z takimi podejściami: Wiemy, jak zaplanować cały proces zmiany! Najważniejsza jest twarda metoda, konkretne kroki. Każda zmiana rodzi opór! Ludzie przeżywają zmianę jak traumatyczne przeżycie i trzeba im pomagać przejść przez ten proces. Każde z tych podejść jest znane od wielu, wielu lat. A jaka jest ich skuteczność? Na podstawie badań możemy powiedzieć, że posługując się nimi, masz 30% szans na sukces. Jarosław Rubin, Wiesław Grabowski i Marek Naumiuk opisują nowe, zwinne podejście do zmian. Zamiast trzymać się kurczowo planu, ciągle szukaj nowej wiedzy i informacji zwrotnych płynących od wszystkich, na których zmiana ma wpływ, i odpowiednio modyfikuj swoje działania. Gdy doświadczysz tak zwanego oporu, potraktuj go jako źródło dodatkowej informacji od pracowników. Autorzy twierdzą, że sukces zmiany zależy od zwinnego podejścia do zarządzania, i opisują je, łącząc oba podejścia w nową całość, a Edyta Madej ilustruje książkę rysunkami ułatwiającymi zrozumienie i zapamiętanie przedstawionej koncepcji. Zwinne podejście oznacza, że droga do celu jest ciągłym powtarzaniem cyklu uczenia się poprzez działanie: Wgląd (diagnoza) – Wybór opcji działań – Eksperyment. Chcesz teorii? Znajdziesz ją w pierwszej części książki. Szukasz praktyki? Na końcu znajdziesz opis ponad 50 zwinnych narzędzi do wykorzystania oraz propozycję wdrożenia nowego podejścia do zarządzania zmianą w twojej organizacji. Sięgnij po tę książkę i znajdź w niej inspirację do własnych działań. Eksperymentuj, wyciągaj wnioski z rezultatów swoich prób i doświadczeń i osiągaj sukces.
35% rabatu
32,67
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
12 zasad skutecznej edukacji
Poradnik 12 zasad skutecznej edukacji został napisany z myślą o wszystkich nauczycielach i edukatorach, którzy chcą uczyć w taki sposób, aby ich uczniowie rzeczywiście się nauczyli. Opierając się na swojej wiedzy i na doświadczeniu zdobytym podczas prowadzenia licznych warsztatów i szkoleń, autorzy sformułowali dwanaście uniwersalnych zasad skutecznej edukacji, wspólnych dla wszystkich typów, szczebli i form kształcenia. Książka to praktyczny przewodnik pełen przykładów, wskazówek i technik do zastosowania w codziennej pracy w szkołach i innych placówkach edukacyjnych. Autorzy w zrozumiały sposób wyjaśniają znaczenie powiązań teorii z praktyką oraz omawiają między innymi takie zagadnienia, jak: grupowanie materiału, procesy koncentracji, wykorzystanie emocji w nauce, potrzeba przerw czy sposoby motywowania uczniów. Dzięki opisanym w książce metodom i narzędziom nauczyciele: • zbudują podczas zajęć atmosferę sprzyjającą nauce, • pomogą uczniom zrozumieć, utrwalić i zapamiętać nauczane treści, • nauczą się wykorzystywać edukacyjny potencjał nowoczesnych technologii, • będą skutecznie nauczać, a ich uczniowie zaczną osiągać lepsze wyniki.
18% rabatu
32,72
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Mężczyzna bez winy i wstydu
Oto książka, którą można streścić jednym zdaniem: „Kobieto, nie daj się robić w bambuko; mężczyzno: nie uważaj kobiety za idiotkę”. I tyle. Właściwie można jej już nie czytać, ale jednak warto. Rozmawiamy o fantazmatach, jakim dajemy się uwodzić, i ich wpływie na nasze życie. Fantazmatach o niezależności, równości, sile i partnerstwie. O lekceważeniu mocy seksualności. O tym, że odpowiedź na pytanie: „Czy mnie to podnieca?” może uchronić przed poważnym błędem w wyborze partnera. Kobiety bowiem zaczęły źle wybierać. I właśnie o tych kiepskich wyborach jest ta książka. Wyobraźmy sobie sytuację najbardziej banalną pod słońcem: ona spotyka jego. Na imprezie u znajomych, wyjeździe integracyjnym, randce z internetu, gdziekolwiek... Kiedy go widzi, wie, że to ON. Myśli o nim: „Jaki to fajny facet!”. Bo jest uroczy i słodki. Ma na nogach znoszone trapery w typie Edwarda Stachury, co ją rozczula, ale może także chodzić w lakierkach, w eleganckim garniturze, być politykiem, pracować w agencji reklamowej – co jej się podoba. Może też być świetnie zapowiadającym się projektem na idealnego partnera życiowego – co ją pociąga. Do takiego mężczyzny chce się przytulić. STOP! Nie warto od razu się przytulać i my powiemy Wam dlaczego. Znamy tego faceta w traperach albo lakierkach. Znamy ten uśmiech i przytulanie. Wiemy, na co go stać. Na wiele i na bardzo niewiele. Każde z nas, autorów tej książki, spotkało się z takim typem mężczyzny. Albo z kobietami, którym „partnerował”. Być może spotkałyście go kiedyś w tramwaju, wracając z zakupów z pełnymi siatami. To był ten, który nie ustąpił Wam miejsca, za to łakomie na Was patrzył. I nie czuł przy tym wstydu, nie miał poczucia winy. Albo dyskutował z Wami zażarcie na jakimś forum internetowym, choć nie miał racji. Nie odpuścił – musiał dopiąć swego. Albo po seksie (całkiem udanym) bez słowa usunął Was z grona znajomych na Tinderze. Czy też umówił się na tańce i nie przyszedł. Przez kilka lat zbieraliśmy opowieści i uwagi na jego temat. Można powiedzieć: rozgryźliśmy społeczno-socjologiczny fenomen fajnego faceta XXI wieku. Jeżeli zaczniecie czytać tę książkę, przekonacie się, że jesteśmy wobec niego trochę złośliwi, ale zapewniamy ? na sercu leży nam również jego dobro.
31% rabatu
24,08
34,90 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Nadwyżka czy deficyt kompetencji?
Praca mieści się w nurcie zainteresowań problematyką kapitału ludzkiego, zaś jej zasadniczym tematem jest problem dopasowania wykształcenia i kompetencji pracowników do potrzeb rynku pracy. Autor koncentruje rozważania na sytuacji, gdy między wykształceniem i kompetencjami pracowników a potrzebami rynku pracy pojawia się rozbieżność, nazywana niedopasowaniem. Odwołując się do teorii oraz wyników badań, stara się wskazać przyczyny owego niedopasowania oraz określić jego skutki dla jednostek, społeczeństwa i gospodarki. Następnie na podstawie zaproponowanych przez siebie wskaźników dokonuje oceny zjawiska niedopasowania na polskim rynku pracy. Spojrzenie na zagadnienie niedopasowania z perspektywy polskiego rynku pracy stanowić może dla nauki atrakcyjną propozycję. Gospodarka rynkowa w Polsce ma specyficzne korzenie i stosunkowo niedługą historię, a przez to wiele zjawisk na rynku pracy zachodzi w innych warunkach i w szybszym tempie niż w krajach, w których gospodarka rynkowa ma trwalsze podstawy. Pozwala to wyciągnąć wnioski, które trudniej uzyskać gdzie indziej. Badanie zjawiska niedopasowania w Polsce kryje więc w sobie potencjał, który przełożyć można na wkład do wiedzy naukowej. Z recenzji dr. hab. Zbigniewa Sawińskiego, prof. IFiS PAN Marcin Kocór – doktor nauk humanistycznych, adiunkt w Instytucie Socjologii Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, ekspert Centrum Ewaluacji i Analiz Polityk Publicznych. Od osiemnastu lat jest związany z badaniami marketinngowymi i społecznymi. Swoje zainteresowania skupia na zagadnieniach rynku pracy, niedopasowania kompetencyjnego, rozwoju kompetencji oraz metod badań społecznych. Autor i współautor licznych publikacji poświęconych tej tematyce. Od 2008 roku zaangażowany w projekt Bilans Kapitału Ludzkiego, w którym odpowiada za badania pracodawców.
20% rabatu
31,92
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Ponad przekonaniami
Ponad przekonaniami
Autor: Joyce Melanie
Wydawca: Marginesy
wysyłka: 48h
Weganie, wegetarianie i mięsożercy mogą się czuć, jakby żyli w różnych światach. Wielu z nich walczy o zrozumienie i szacunek dla swoich wyborów. Kiedy jednak próbują o nich rozmawiać, często spotykają się z postawami obronnymi lub atakiem. Powoduje to frustrację, a ta odbija się na relacjach. W rezultacie bliscy sobie ludzie – małżonkowie, partnerzy, przyjaciele, krewni – oddalają się siebie, bo nie wiedzą, jak poradzić sobie z dzielącymi ich różnicami. Na szczęście jest na to sposób. Melanie Joy, ceniona specjalistka od relacji międzyludzkich i psychologii jedzenia, dostarcza praktycznych porad, dzięki którym: - poznacie zasady budowania zdrowych relacji, - dowiecie się, jak skutecznie rozmawiać nawet na najtrudniejsze tematy, - zrozumiecie, w jaki sposób wybór diety wpływa na was i innych. To idealna książka dla tych, którzy chcą zadbać o swoje relacje, i dla tych, którym trudno przeskoczyć różnice światopoglądowe. Joy pokazuje, że o wszystkim można porozmawiać i zawsze znajdzie się jakieś wyjście. Joy dokonała czegoś wielkiego. Czytanie tej książki to sama radość. Nie potrafię sobie wyobrazić, żeby ktokolwiek mógł podczas tej lektury nie mieć poczucia olśnienia. Jeffrey Moussaieff Masson, autor Kiedy słonie płaczą Ponad przekonaniami to przewodnik, który pomoże wam poruszać się w relacjach między wami a waszymi bliskimi, światem i wami samymi. Po lekturze będziecie myśleli jaśniej, poczujecie się bardziej ze sobą związani, pewniejsi i szczęśliwsi. Lani Muelrath, autorka The Mindful Vegan Melanie Joy niesie mądrość, pocieszenie i radę wszystkim weganom i wegetarianom, którzy czują się nierozumiani przez mięsożerców, i wszystkim mięsożercom, którzy czują się zawstydzani przez wegan lub wegetarian. Bardzo polecam! Lisa Bloom, rzeczniczka praw obywatelskich w The Bloom Firm Jako osoba pozostająca w wegańsko-niewegańskim małżeństwie jestem wdzięczna Melanie Joy za mądre słowa dotyczące akceptowania wyborów partnera przy jednoczesnym poszanowaniu własnej uczciwości. Ponad przekonaniami to podstawowa lektura dla każdego, kto chce, by jego posiłki były źródłem pożywienia – w sensie fizycznym, duchowym i społecznym. Linda Riebel, psycholożka i wykładowczyni
35% rabatu
26,13
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Rytuały na co dzień
Naucz się doceniać drobiazgi życia codziennego. Życie bez chwili refleksji i zastanowienia to prosta droga do zgorzknienia i wypalenia. Rytuały na co dzień uczynią zwykłe rzeczy wyjątkowymi, a te wyjątkowe – wspaniałymi. Istotą rytuałów są trzy etapy: zatrzymanie się, zwrócenie uwagi i określenie intencji. Reszta to dodatki. Praktykowanie rytuałów pomoże ci poruszać się w natłoku spraw ze spokojem i rozwagą, a nie bezmyślnie i w pośpiechu. Proponowane w książce rytuały to zbiór przepisów, które pokazują, jak zwyczajnym dniom przydać trochę słodyczy. Naucz się praktykować je krok po kroku. Świadomie podejmij wysiłek, by zwolnić i zadbać o siebie. Zacznij żyć pełnią życia. Nadia i Katia, propagatorki zdrowego trybu życia, od wielu lat pomagają innym, by czuli się wspaniale. Dzieląc się swoimi doświadczeniami, przystępnie radzą, jak praktykować rytuały każdego dnia. Ich poprzednia książka Dbaj o siebie przebojem wdarła się na listy bestsellerów, a wśród jej miłośników są m.in. Kate Mos, Jamie i Jools Oliverowie czy Reese Witherspoon.
25% rabatu
29,98
39,98 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
INFOGRAFIKI SZTUKA ATRAKCYJNEGO PREZENTOWANIA TREŚCI
Siła obrazu Jedna, dobrze przygotowana grafika ma większą moc niż tysiąc słów. Ta moc wzrasta, gdy grafika zostaje wzbogacona dodatkowymi wyjaśnieniami, a pełnię osiąga, gdy odbiorcy prezentowany jest cały zbiór dobrze przygotowanych grafik, uzupełnionych trafnymi treściami. Tak powstają infografiki — najskuteczniejsza forma przekazywania informacji w zawsze cierpiącej na niedobór uwagi dobie internetu. Dzięki powszechnie dostępnym narzędziom online każdy może dziś opracować dobrą infografikę. Nie potrzeba do tego talentu plastycznego, wystarczy respektować kilka reguł podczas pracy. Podstawą dobrej infografiki jest informacja. Projektowanie trzeba więc zacząć od wyselekcjonowania treści, które chce się przekazać użytkownikowi strony WWW lub mediów społecznościowych, uczestnikowi konferencji, klientowi na spotkaniu handlowym czy studentowi podczas wykładu. Kolejnym krokiem jest właściwe zredagowanie tekstu, czyli najczęściej skrócenie go! Następnie należy się zastanowić, jak przekaz ma zadziałać na odbiorcę: jakie emocje powinien wywołać, do jakich wniosków doprowadzić, ewentualnie — jakie działania sprowokować. Gdy cel jest określony, wybiera się odpowiedni, jednolity styl graficzny i już można zacząć projektować skuteczną infografikę. Teoria brzmi prosto, a jak ma się do niej praktyka? Tego dowiecie się z książki. Małgorzata Zimniak-Rucińska – projektantka infografik i ilustratorka. Z artystycznym zacięciem tworzy pomysłowe infografiki, które następnie są licznie udostępniane w internecie. Od 2011 r. pracuje jako freelancerka. Tworzyła infografiki m.in. dla Onetu, Onepressu, e-point SA, Kontrakt OSH, Time for Wax.
32% rabatu
27,13
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
GETTING THINGS DONE CZYLI SZTUKA BEZSTRESOWEJ EFEKTYWNOŚCI WYD. 2
Całkiem nowe, ekskluzywne wydanie z audiobookiem! Przejmij stery swojego życia i zapomnij, co to stres! Kiedy piętnaście lat temu David Allen pisał swój bestseller — pierwsze wydanie książki Getting Things Done — nie przypuszczał, że świat biznesu oszaleje na punkcie tej publikacji. Książkę adresował głównie do menedżerów wyższego szczebla w korporacjach i szybko wpłynęła ona na filozofię działania wielu dyrektorów. Jednak Allen uznał, że czas na zmiany. Dziś oddaje w Twoje ręce jej całkowicie nową wersję swojej książki. Co prawda techniki GTD są wciąż aktualne, jednak zmieniło się wiele aspektów rzeczywistości, a co ważniejsze, znacznie rozszerzył się krąg osób, do których David Allen pragnie dotrzeć ze swoim przesłaniem. Dlatego radykalnie przeredagował cały tekst i skierował go także do „gospodyń domowych, studentów, księży, artystów, a nawet emerytów”. I oczywiście do Ciebie! Sprawdź, jak kilka prostych zasad GTD może poprawić jakość Twojego życia. Dzięki nim nauczysz się wybierać, czym, kiedy i w jaki sposób się zajmiesz, delegować, nie zapominając, co i komu przekazałeś, eliminować stres i tworzyć swoją prywatną przestrzeń relaksu — efekty nie dadzą na siebie czekać! Zaangażuj się w swoje życie i swoją pracę! Patroni medialni: Partnerem merytorycznym jest wyłączny dostawca rozwiązań GTD, firma DOOR Poland, która od 20 lat pomaga polskim firmom poprawiać rezultaty biznesowe poprzez kształtowanie postaw, rozwijanie kompetencji pracowników i dostarczanie sprawdzonych rozwiązań. Więcej informacji o warsztatach GTD na stronach partnera: www.door.com.pl www.gettingthingsdone.com.pl O autorze David Allen jest światowej rangi autorytetem w dziedzinie efektywności. Jest twórcą przełomowej metody GTD (Getting Things Done), dzięki której każdy może odzyskać kontrolę nad własnym życiem, przeładowanym informacjami, gwałtownymi zmianami i nieskończoną liczbą możliwości. Allen twierdzi, że do ukończenia 35. roku życia imał się 35 zawodów. Obecnie szkoli kadry zarządzające i pisze książki, artykuły i eseje dotyczące produktywności i zarządzania czasem. Wraz z żoną Kathryn mieszka w Kalifornii. Partnerem merytorycznym jest wyłączny dostawca rozwiązań GTD w Polsce, firma DOOR Poland, która od ponad 20 lat pomaga polskim firmom poprawiać rezultaty biznesowe poprzez kształtowanie postaw, rozwijanie kompetencji pracowników i dostarczanie sprawdzonych rozwiązań. Więcej informacji o warsztatach GTD na stronach partnera: www.gtd.com.pl www.door.com.pl
32% rabatu
33,93
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
WSTAWAJ I WALCZ SPRAWDZONE STRATEGIE TECHNIKI I NAWYKI PRODUKTYWNOŚCI LUDZI SUKCESU
Nie ma cudownych metod na spektakularny sukces. Aby wygrać, wspiąć się na sam szczyt i na nim pozostać, trzeba wziąć się do ciężkiej pracy, wytrwale podążać do celu, stać się lepszym, wydajniejszym, sprytniejszym od innych. Trzeba po prostu wstawać i walczyć każdego dnia. Klasyczna idea, że sukces zależy od mądrego wysiłku, ogromnej wytrwałości i ambitnej pracy, wciąż pozostaje aktualna. Przy tym nie jest ważne, czy próbujesz wspinać się po szczeblach korporacyjnej drabiny, odnieść sukces jako artysta, prowadzić firmę, czy po prostu czuć się szczęśliwszy. Zasada jest prosta: aby odnieść sukces, musisz pracować. Ta książka jest długo oczekiwaną kontynuacją bestsellerowej Siły przedsiębiorczości, siły upadku. Pozwoli Ci ona poznać nawyki i sposoby codziennego funkcjonowania ludzi sukcesu, którzy dzięki ciężkiej pracy dostali się na szczyty. Znajdziesz tu zapis szczerych rozmów z wieloma niezwykłymi osobami, będziesz mógł przemyśleć ich sposoby działania. Może zechcesz wprowadzić do swojego życia niektóre z tych nawyków i technik. Jest ich bardzo dużo i zapewne nie wszystkie okażą się równie przydatne w Twoim przypadku. Zobaczysz, jak grać w defensywie, radzić sobie w sytuacji kryzysowej, a także jak grać w ofensywie i tworzyć nowe strategie, które mogą pchnąć to życie w zupełnie nowym kierunku. I codziennie będziesz utwierdzać się w przekonaniu, że wytrwałość i praca pomogą Ci sprostać każdemu wyzwaniu. Każdemu. Dowiedz się, jak: wyznaczać cele ambitne i zgodne z własnymi wartościami wytrwale podążać do celu i nie poddawać się znaleźć swą inspirację i determinację zachować równowagę, pracując jak rekin biznesu wykorzystać swoją emocjonalną energię Skoncentruj się. Bądź wytrwały. Nie bój się walki i wysiłku! O autorach John Daymond, który teraz uważany jest za jednego z najlepszych przedsiębiorców w USA, zaczynał od sprzedawania t-shirtów z bagażnika swojego samochodu, a dzięki swojemu hustlerskiemu podejściu do biznesu oraz wykorzystaniu przewagi, jaką jest siła upadku, o której pisze, stworzył biznesową potęgę. Jego marka ubrań FUBU znana jest na całym świcie, a w wiele innych projektów inwestuje jako jeden z jurorów najbardziej znanego programu biznesowego w USA o nazwie Shark Tank. Daymond John przeszedł długą drogę od przekształcenia początkowych 40 dolarów swojego budżetu w FUBU w wartą dzisiaj 6 miliardów firmę, która stała się jednym z głównych graczy na rynku mody. Pomimo swoich sukcesów nie osiadł na laurach i nadal pokazuje wszystkim, że jest przedsiębiorcą w każdym znaczeniu tego słowa. Oprócz bycia pionierem w branży mody i jednym z jurorów w telewizyjnym programie biznesowym Shark Tank jest równieża autorem bestsellerów New York Timesa i bardzo rozchwytywanym mówcą motywacyjnym. Prezydent Barack Obama mianował go Prezydenckim Ambasadorem Przedsiębiorczości na Świecie. Daymond jest autorem trzech bestsellerowych książek, w tym „Display of power, The brand within” oraz „Siły przedsiębiorczości, siły upadku”. Jako światowej sławy guru marketingu i brandingu, Daymond jest laureatem wielu prestiżowych nagród, m.in. Marketer Roku Brandweek, Przedsiębiorca Roku NAACP, Advertising Age Marketer Roku Ernst & Young. Daniel Paisner jest amerykańskim autorem i współautorem ponad sześćdziesięciu książek. Kilkanaście z nich stało się bestsellerami. Pisząc, współpracował z wieloma sławnymi osobami, również ze świata wielkiego sportu i biznesu.
32% rabatu
27,13
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
ZARZĄDZAJ SWOIM CZASEM JAK SKUPIAĆ SIĘ NA TYM CO NAJWAŻNIEJSZE
Dziś wszyscy jesteśmy wciąż zajęci. Niemal natychmiast reagujemy na pojawiające się wyzwania, doskonalimy swoją produktywność i wydajność, wykonujemy coraz więcej zadań. Jesteśmy zalewani informacjami, a nasz dzień pracy przypomina ciągły wyścig. Brak czasu, zmęczenie i dekoncentracja stały się plagą naszych czasów. Wolne chwile, które uda nam się znaleźć, tracimy na korzystanie z telefonów i laptopów, scrollowanie wpisów i lajków w social mediach. W tym świecie łatwo zgubić to, co jest naprawdę ważne. Najpiękniejsze chwile życia umykają naszej uwadze i co gorsza, pamięci w zalewie jednakowo wypełnionych zajęciami i stresujących dni szaleńczego wyścigu za... Właśnie, za czym? Jeśli chcesz odzyskać spokój w codziennym życiu i przestać marzyć o dobie rozciągniętej do 60 godzin, przeczytaj tę książkę. Znajdziesz tu klarowny opis łatwego do wdrożenia systemu, który składa się z czterech prostych elementów, nie wymaga realizacji irracjonalnych czy nierealnych pomysłów i pozwala na odzyskanie kontroli nad swoim czasem. Dzięki nowym nawykom i sposobom myślenia przestaniesz reagować na zalew bodźców nowoczesnego świata i zaczniesz świadomie znajdować czas na to, co uznasz za istotne. Metoda, którą poznasz, nie polega na radykalnej transformacji stylu życia, a na dokonywaniu niewielkich zmian i świadomym kształtowaniu swoich zachowań. Odzyskasz zgubioną kreatywność, odnajdziesz zadowolenie z każdego dnia, a żadna ważna chwila nie umknie więcej Twojej świadomości. W tej publikacji znajdziesz cztery kluczowe elementy systemu znajdowania czasu: najważniejszy punkt: jedna chwila dnia, na której się skupisz laser: znajdowanie czasu na najważniejszy punkt energia: dbanie o ciało, dzięki czemu umysł działa poprawnie refleksja: dostrajanie i udoskonalanie systemu Odzyskaj przestrzeń w kalendarzu - i w swoim umyśle! O autorach Jake Knapp wdrażał procesy sprintu w Google Ventures. Przeprowadził ponad sto sprintów w takich firmach, jak 23andMe, Slack czy Nest. Wcześniej Jake pracował w Google, a teraz jest jednym z najlepszych projektantów świata. John Zeratsky projektował aplikacje mobilne. Zanim dołączył do Google Ventures, pracował dla FeedBurner. Knapp często wypowiada się na temat projektowania i produktywności na łamach „Wall Street Journal”, „Fast Company” i „Wired”.
32% rabatu
30,53
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
FAST LANGUAGES SZYBKA NAUKA JĘZYKÓW OBCYCH
Czy to możliwe? Oczywiście, ale pod warunkiem że wiesz, czego i jak się uczyć. I o tym właśnie jest ta książka, opisująca autorski model nauki języków obcych Fast Languages. Jego twórca, dr Mateusz Grzesiak, jest multilingwistą. Wykładał w siedmiu językach, sukcesywnie uczy się kolejnych. Większości z nich nauczył się sam, korzystając z autorskich rozwiązań przedstawionych w tej książce. Umiejętność komunikowania się z obcokrajowcami w ich ojczystej mowie przydaje się w wielu aspektach. W pracy daje przewagę konkurencyjną. Pomaga zdobyć serca i umysły słuchaczy, gdy mówi się do nich w ich ojczystym języku. Pozwala podróżować i nie zależeć w tym od innych, poznawać ludzi i naprawdę ich rozumieć. Bez znajomości języka trudno o głębokie poznanie danej kultury. A może autor i inni podobni mu poligloci mają wyjątkowe talenty, geny albo każdą wolną chwilę spędzają na nauce języka? Nic z tych rzeczy. Dr Mateusz Grzesiak odkrył pewne schematy i na ich podstawie opracował metodologię superszybkiego i skutecznego uczenia się języków obcych. Nazwał ją Fast Languages, ponieważ każdy, kto zastosuje się do jej wytycznych, jest w stanie w niecały miesiąc opanować angielski czy hiszpański w stopniu komunikatywnym. A potem - niemiecki, portugalski, włoski, francuski... Kuszące? Pewnie! A przy tym absolutnie realne. Sprawdź na sobie i zacznij wreszcie mówić w języku obcym! O autorze Dr Mateusz Grzesiak — psycholog, wykładowca akademicki. Ukończył studia magisterskie z prawa oraz psychologii, jest doktorem nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu. Szkoli międzynarodowo od ponad 16 lat w 7 językach, głównie na rynkach europejskich i amerykańskich. Pomaga ludziom i organizacjom osiągnąć zaplanowane cele poprzez dostarczanie narzędzi komunikacyjnych w czterech obszarach biznesu i życia osobistego: sprzedaży i marketingu, samorealizacji i relacji, kultury i wartości, przywództwa i zarządzania. Jego zainteresowania naukowe dotyczą szeroko rozumianego brandingu w mediach społecznościowych. Napisał 16 książek, jest autorem licznych artykułów publikowanych międzynarodowo. Stale odwiedza programy telewizyjne i radiowe w Polsce i za granicą. Pracuje m.in. z zarządami firm, średnią i wyższą kadrą menedżerską, przedsiębiorcami, gwiazdami estrady, sportowcami oraz dziesiątkami tysięcy osób z całego świata. Na profilach społecznościowych obserwuje go ponad 600 tysięcy fanów . Wdraża projekty, konsultuje, prowadzi warsztaty i szkolenia, wydaje produkty cyfrowe na wielu rynkach, wykłada na uczelniach wyższych, jest prezesem spółki. Był wielokrotnie nagradzany, m.in. za wybitne osiągnięcia w zarządzaniu, napisanie najpopularniejszej książki psychologicznej roku, promowanie idei optymizmu. Poznaj Mateusza Grzesiaka: https://mateuszgrzesiak.com/
32% rabatu
27,13
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
LEAN DLA BYSTRZAKÓW WYD. 2
Niech lean będzie z Tobą! Lean jest nowoczesną metodą, dzięki której Twoja firma będzie mogła intensywnie działać na rynku, rozwijać się i osiągać zyski. Firmy lean wymagają mniejszego wysiłku pracowników, mniejszej ilości materiału do wytworzenia produktów i usług, mniejszej ilości czasu do ich opracowania oraz mniej energii i przestrzeni do ich wyprodukowania. Przedsiębiorstwa lean potrafią lepiej odpowiadać na zapotrzebowanie klientów, a ponadto osiągają lepszą jakość produktów i usług w możliwie najbardziej wydajny i ekonomiczny sposób. Ten praktyczny przewodnik jest pełen najnowszych, nowoczesnych narzędzi, rad i informacji. Pokaże Ci, jak zastosować sprawdzoną filozofię i techniki lean, aby wyeliminować straty i zmaksymalizować skuteczność Twoich zasobów. Wszystko o lean — poznaj logikę lean, zasady, terminologię i żargon. Władza w ręce ludzi — poznaj często pomijany aspekt szacunku dla ludzi, by móc uwzględnić czynnik ludzki w zmianach. Płyń z prądem — zrozum, jak tworzona jest wartość i jak jest przekazywana klientowi. Chwyć za narzędzia — poznaj łatwe do zastosowania narzędzia lean związane z klientem, strumieniem wartości, przepływem, ciągnięciem, doskonałością i zarządzaniem. To świat lean! — przyjrzyj się wielu aspektom przedsiębiorstwa lean, w tym zarządzaniu produktami i projektowaniu produktów do procesów produkcyjnych, a także organizacji jakości. Podkreślając zasady lean i naciskając na transformację kulturową, Sayer i Williams dają czytelnikowi możliwość stworzenia trwałej kultury stałego doskonalenia się. Robert Miller, prezes Shingo Prize for Operational Excellence O autorach Natalie J. Sayer - ma ponad dwadzieścia pięć lat doświadczenia w środowisku międzynarodowym we wdrażaniu i konsultowaniu metod ciągłego doskonalenia się. Bruce Williams piastuje stanowisko starszego wiceprezesa ds. programów strategicznych w firmie Software AG, która jest globalnym liderem doskonalenia procesów biznesowych.
32% rabatu
33,93
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
KREATYWNE MYŚLENIE DLA BYSTRZAKÓW
Naucz się: otwierać swój umysł na nowy sposób myślenia przeprowadzać owocne burze mózgów i ćwiczyć myślenie lateralne odkrywać techniki myślenia kreatywnego poprzez gry, słówka, rysunki i opowieści używać kreatywnego myślenia do polepszenia życia osobistego i zawodowego Zumba dla Twojego mózgu Otwórz swój umysł i popatrz na świat z zupełnie nowej perspektywy! Myślenia kreatywnego nie tylko można, ale wręcz trzeba się nauczyć. Kreatywne spojrzenie na rzeczywistość to Twoja osobista przewaga konkurencyjna, bez względu na to, czy jesteś marketingowcem, inżynierem, księgową czy testerem gumowych kaczek. Kreatywne myślenie jest integralną częścią naszego życia, przydatną zarówno podczas budowania wahadłowca, jak i pieczenia sernika. W tej książce znajdziesz metody, które pomogą Ci wrzucić mózg na wyższe obroty. Poznasz techniki, dzięki którym zaczniesz żyć bardziej kreatywnie i bez trudu znajdziesz innowacyjne rozwiązania dla wszystkich życiowych wyzwań. Weź przykład z dzieci i rozbudź w sobie na nowo ciekawość świata! Myśl nieszablonowo — odkryj, jak działa Twój mózg, i dowiedz się, co mówią psycholodzy i neurobiolodzy na temat przeszkód utrudniających kreatywne myślenie. Włącz silniki — użyj prostych, sprawdzonych technik rozbudzania kreatywnego myślenia, w tym zasad kreatywnego życia Leonarda da Vinci. Wywołaj burzę (mózgu) — znajdź innowacyjne rozwiązania dla najtrudniejszych problemów dzięki takim metodom, jak burza mózgu, myślenie lateralne czy wizualizacja. Żyj i działaj tak, jakby świat miał się jutro skończyć — twórz zadziwiające koncepcje za pomocą map umysłu, baw się w gry słowne, rysuj bazgroły, opowiadaj historie i baw się dobrze. Zabierz swoją kreatywność do pracy — dowiedz się, jak możesz wykorzystywać kreatywne myślenie do zdobycia uznania w pracy, tworzenia lepszych relacji ze współpracownikami i rozkręcenia swojej kariery. Daj się ponieść wyobraźni — dowiedz się, jak sprawić, żeby kreatywność stała się integralną częścią Twojego codziennego życia, i postaw na humor, szczęście, inspirację oraz zabawę. W książce znajdziesz: odpowiedź na pytanie, czym jest kreatywne myślenie i jak ten proces zachodzi w Twoim mózgu, sprawdzone sposoby na prowadzenie bardziej kreatywnego życia, metody na uwolnienie wyobraźni oraz twórczego potencjału, narzędzia wspierające wpadanie na wspaniałe pomysły, techniki kreatywnego rozwiązywania problemów, porady, jak uczyć się szybciej i efektywniej oraz jak poprawić pamięć, pomysły na to, jak zaprząc kreatywność do pracy. David Cox jest konsultantem do spraw kreatywnych biznesów. Od lat 70. ubiegłego wieku zajmuje się zakładaniem, nabywaniem i sprzedawaniem wielu różnych prosperujących firm. Jest członkiem Instytutu Dyplomowanych Marketingowców, a także Dyplomowanym Praktykiem NLP. David początkowo studiował na akademii sztuk pięknych, gdzie rozwijał swoje zainteresowania związane z kreatywnością. Później ukończył studia z psychologii klinicznej, aż wreszcie zajął się marketingiem i założył pierwszą w Wielkiej Brytanii firmę konsultingową do spraw marketingu wśród młodzieży.
32% rabatu
27,13
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
316
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka