|   Co klient chce ci powiedzieć
                            Autor:
                            
                                        Ram Charan
                            
                         
                        Wydawca: 
                                    MT Biznes
                        
                     wysyłka: niedostępny 
                            ISBN:
                            
978-83-61040-76-7                            
                         
                            EAN:
                            
9788361040767                            
                         
                            oprawa:
                            
Miękka                            
                         
                            format:
                            
218x139x10mm                            
                         
                            liczba stron:
                            
152                            
                         
                            rok wydania:
                            
2009                            
                         (0) Sprawdź recenzje 21% rabatu23,56 zł Cena detaliczna:  29,90 zł 
                    dodaj do schowka
                 
                    koszty dostawy
                 Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,56 zł Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                Coraz częściej proces sprzedaży staje się wojną o ceny - frustrującą i nieprzyjemną walką, która zabija całą związaną ze sprzedażą przyjemność. Można jednak myśleć o sprzedaży w lepszy sposób, jak podpowiada Ram Charan, znany z wyjaśniania i rozwiązywania trudnych problemów biznesowych. Co chce ci powiedzieć klient? Chce, żebyś wiedział, na czym polega jego działalność i pomógł mu w jej rozwijaniu. Wydaje się to proste, ale tkwi w tym pewien haczyk: nie da się tego osiągnąć stosując tradycyjne podejście do sprzedaży. Zamiast od swojego produktu lub usługi, zacznij od problemów klienta. Skoncentruj się na tym, żeby zostać jego zaufanym partnerem, kimś, do kogo może się zwrócić w poszukiwaniu twórczych, opłacalnych rozwiązań. Opracujesz je w oparciu o dogłębną znajomość jego wartości, celów, problemów i klientów.
             x   
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |