Okładka książki Customer Encounters on Twitter

Customer Encounters on Twitter

wysyłka: 3 - 5 dni
ISBN: 9788323346579
EAN: 9788323346579
oprawa: oprawa: broszurowa
format: 236x164 mm
liczba stron: 252
rok wydania: 2019
(0) Sprawdź recenzje
14% rabatu
34,27 zł
Cena detaliczna: 
39,90 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,58

Opis produktu

The book presents a discussion of the selected properties of customer encounters conducted on brand profiles on Twitter. The first part of the book discusses social media and their use in corporate communication, with a particular consideration of Twitter. It also defines customer encounters as a genre of interaction and presents an overview of previous research devoted to this area of communication. The second part of the publication concerns corporate profiles on Twitter and customer encounters conducted in this medium. The author characterizes consumer messages containing positive evaluation and complaints posted on company profiles. The strategies which companies use in response to positive and negative evaluations are discussed in detail. The publication also contains a description of selected conventional politeness acts used in the interaction as well as the language properties of tweets on the lexical and syntactic level. The discussion presented in the book shows Twitter as an important tool of image management and customer interaction.

x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj