|   Digital learning. Od e-learningu do dzielnia się wiedzą
                            Autor:
                            
                                        Machalska Marta
                            
                         
                        Wydawca: 
                                    Wolters Kluwer
                        
                     wysyłka: 72h 
                            ISBN:
                            
978-83-8286-207-2                            
                         
                            EAN:
                            
9788382862072                            
                         
                            oprawa:
                            
miękka                            
                         
                            podtytuł:
                            
Od e-learningu do dzielnia się wiedzą                            
                         
                            format:
                            
A5                            
                         
                            język:
                            
polski                            
                         
                            Seria:
                            
                                            HR
                            
                         
                            liczba stron:
                            
260                            
                         
                            rok wydania:
                            
2022                            
                         (0) Sprawdź recenzje 28% rabatu42,36 zł Cena detaliczna:  59,00 zł 
                                DODAJ DO KOSZYKA 
                    dodaj do schowka
                 
                    koszty dostawy
                 Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,36 zł Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                W książce omówiono nowoczesne metody uczenia się i podnoszenia kompetencji. Autorka radzi, jak w czasach nieustannie zmieniających się realiów rynkowych wykorzystać nowe technologie szkoleniowe w cyfrowej i wirtualnej rzeczywistości, aby stworzyć środowisko sprzyjające wymianie wiedzy i współpracy. Z publikacji można dowiedzieć się m.in.: jak zaplanować i zaprojektować nowoczesny program szkoleniowy i wdrożyć go w organizacji; jakie technologie i narzędzia szkoleniowe warto stosować; co to jest adaptive learning, machine learning, blended learning, micro-learning, AI czy m-learning; jak ocenić efektywność szkolenia e-learningowego. Drugie wydanie publikacji zostało zaktualizowane i wzbogacone m.in. o treści dotyczące dzielenia się wiedzą, wykorzystania algorytmów i transformacji cyfrowej w szkoleniach, nowych standardów pracy działów szkoleń oraz oczekiwań firm w stosunku do ich roli w organizacji. Opracowanie jest przeznaczone dla menedżerów wszelkich szczebli, dyrektorów i pracowników działów kadr. Będzie stanowiło cenne źródło wiedzy i inspiracji dla pracowników naukowych szukających nowych sposobów oddziaływania dydaktycznego oraz dla wszystkich tych, którzy dopiero zaczynają swoją drogę zawodową związaną ze szkoleniami z wykorzystaniem technologii. x   
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |