|   Dobro popłaca! Inicjatywy marketingowe ...
                        Wydawca: 
                                    MT Biznes
                        
                     wysyłka: niedostępny 
                            ISBN:
                            
978-83-7746-745-9                            
                         
                            EAN:
                            
9788377467459                            
                         
                            oprawa:
                            
Miękka                            
                         
                            podtytuł:
                            
Inicjatywy marketingowe i korporacyjne, dzięki którym świat staje się lepszy… a zyski rosną                            
                         
                            format:
                            
230x152x21mm                            
                         
                            język:
                            
polski                            
                         
                            liczba stron:
                            
328                            
                         
                            rok wydania:
                            
2014                            
                         (0) Sprawdź recenzje 21% rabatu39,31 zł Cena detaliczna:  49,90 zł 
                    dodaj do schowka
                 
                    koszty dostawy
                 Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,31 zł Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                Dobro popłaca! to czerpiący garściami z życia przewodnik dla rzesz ludzi, którzy w jak najlepszej wierze usiłują jednocześnie zarabiać i dawać coś światu. Książka zawiera praktyczne rady, dzięki którym można uwzględnić społeczne inicjatywy marketingowe i korporacyjne w ramach ogólnej działalności biznesowej firmy. To podręcznik, z którego menedżerowie i pracownicy korporacji dowiedzą się, jak wybierać najbardziej odpowiednie sprawy, najlepszych partnerów i najskuteczniejsze inicjatywy. Organizacjom non profit oraz instytucjom publicznym zabiegającym o wsparcie korporacyjne książka ta dostarcza cennych wskazówek na temat zasad budowania obustronnie korzystnej relacji partnerskiej. Na jej kartkach znaleźć można mnóstwo praktycznych porad dotyczących skutecznej realizacji przedsięwzięć marketingowych i korporacyjnych. W szczególności podpowiada ona, jak: o przekonać konsumentów do udziału w kampanii promującej ważną sprawę społeczną, o wspierać sprzedaż produktów oraz zaangażowanie klientów poprzez powiązanie ich z dotacjami, o organizować pracowników i zachęcać ich do poświęcania czasu i umiejętności promowanej sprawie, o zmienić podejście do biznesu, aby osiągnąć społecznie pożądany rezultat, o radzić sobie z cynikami i krytykami, którzy na pewno się pojawią. Dzięki książce Dobro popłaca! możesz jednocześnie promować ważną sprawę społeczną i zwiększać zyski. Wszyscy na tym korzystają!
             x   
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |